MoarHvidovre skriver:
Det handlede ikke om det var spild af kapacitet til, at blive testet. Men trådstarter skrev, at man testede positiv op til 3 mdr. efter og det er altså ikke korrekt. I øvrigt ved man heller ikke om dem som har haft corona smitter videre. Der er også den nye variant og måske smitter den dem som allerede har haft corona?
Jeg er ikke helt sikker på hvad jeg skal svare til det her?… Det jeg skriver er bare at det er svært at se hvad grunden til at blive testet inden for de 12 uger skulle være, fordi man ikke kan bruge resultatet af en positiv test til noget.
Det kan da godt være at de kan blive smittet igen men det afslører en ny positiv test jo ikke.
Det er meget sort/hvidt at skrive at noget “Ikke er korrekt” når der formentlig bare er tale om at trådstarter ikke havde forestillet sig at nogen ville hænge sig i den præcise formulering. Hun kunne ligeså godt have skrevet “man kan teste positiv i 12 uger” i stedet for “man tester positiv i 12 uger”. Og uanset hvad er det her et lidt omsonsts sidespor for tråden, for det gør jo lige præcis ingen forskel. 
Anmeld
Citér