Han har engang været i fængsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.847 visninger
30 svar
54 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. december 2021

Anonym trådstarter

Jeg har datet en mand et par gange.

Han har delt med mig, at han har været i fængsel som 17 årig. Men han ønskede ikke at fortælle hvorfor han var i fængsel, da jeg spurgte forsigtigt ind til det.

Jeg ved ikke hvad han har været i fængsel for, men jeg må indrømme jeg synes det er nogo Jeg kan ikke finde ud, af om jeg har lyst til at fortsætte med at se ham. Lige nu er jeg ikke rigtig tryg ved det faktisk, ikke pga ham som person, men tanken om, hvad der er sket. Jeg tror på, at folk kan forandre sig, men ærligt talt, jeg er heller ikke tryg ved, at jeg ikke kender til omfanget af den her dom. Og inden jeg bliver haglet ned, så synes jeg det er ganske normalt at man bliver lidt bekymret for, hvad han har lavet.  Jeg synes jo i princippet, jeg bør vide, hvad der er sket. Var det tyveri, vold, eller hvad var det. 

Hvad ville I tænke? Havde i datet videre, kan I følge mine tanker om det her? jeg er nysgerrig.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2021

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Jeg var stoppet med det samme.. Og især når han ikke vil fortælle, hvorfor han var derinde 

Anmeld Citér

6. december 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Jeg ville også være bekymret og overveje at stoppe det. Det virker meget utrygt når han ikke vil fortælle årsagen til hans fængsling. Jeg forstår slet ikke hvorfor han har fortalt dig det hvis han ikke vil uddybe 

Anmeld Citér

6. december 2021

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Jeg var stoppet med det samme.. Og især når han ikke vil fortælle, hvorfor han var derinde 

Ja, det er jo en af grundene til jeg også er bekymret. Han har bare sagt “Det er fortid” og ikke fortalt mere 

Anmeld Citér

6. december 2021

Anonym trådstarter

Jeg ville også være bekymret og overveje at stoppe det. Det virker meget utrygt når han ikke vil fortælle årsagen til hans fængsling. Jeg forstår slet ikke hvorfor han har fortalt dig det hvis han ikke vil uddybe 

Præcis, hvis han kan fortælle han har været i fængsel, så kan han da også fortælle HVORFOR. 
Og ja, siden han bare slår det hen sådan, så kan jeg ikke lade være med at tænke, om det er voldsomt, det som han har begået.. 

Anmeld Citér

6. december 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Han har delt med mig, at han har været i fængsel som 17 årig. Men han ønskede ikke at fortælle hvorfor han var i fængsel, da jeg spurgte forsigtigt ind til det.

Jeg ved ikke hvad han har været i fængsel for, men jeg må indrømme jeg synes det er nogo Jeg kan ikke finde ud, af om jeg har lyst til at fortsætte med at se ham. Lige nu er jeg ikke rigtig tryg ved det faktisk, ikke pga ham som person, men tanken om, hvad der er sket. Jeg tror på, at folk kan forandre sig, men ærligt talt, jeg er heller ikke tryg ved, at jeg ikke kender til omfanget af den her dom. Og inden jeg bliver haglet ned, så synes jeg det er ganske normalt at man bliver lidt bekymret for, hvad han har lavet.  Jeg synes jo i princippet, jeg bør vide, hvad der er sket. Var det tyveri, vold, eller hvad var det. 

Hvad ville I tænke? Havde i datet videre, kan I følge mine tanker om det her? jeg er nysgerrig.

Det kan være noget han skammer sig over. Men ja jeg ville også tænke lidt, hvis han ikke ville fortælle hvorfor han havde været i fængsel. Mine tanker ville flyve rundt om hvad det var. 

Jeg tænker du skal fortælle ham dine tanker omkring det, at det er svært for dig at leve med med uvisheden. 

Anmeld Citér

6. december 2021

Anonym

Jeg mødte en fyr kort tid efter min eks og jeg var gået fra hinanden. Han var en måned forinden kommer ud af fængslet efter 1,5 år i isolation. Han ønskede heller ikke at fortælle mig hvad han havde siddet inde for. Det respekterede jeg med det samme og spurgte aldrig ind til det igen. Den eneste grund til jeg ikke fortsatte med at date ham var fordi han søgte noget fast og jeg var stadig på er rebound stadie så følte ikke det var fair overfor ham. 
havde jeg ikk været på det stadie så havde hans dom ikke stået i vejen for mig at date ham. 

Det er blot min historie. Og hvad jeg føler er rigtigt er ikke nødvendigvis det rette for dig. Hvis du ikke føler dig tryg ved at fortsætte med at date ham så skal du selvfølgelig ikk det. Men synes du skal prøve og stille dig selv følgende spørgsmål “ville du hellere at han slet ikk havde fortalt dig det når nu han ikk ønsker at tale om det og du så først fandt ud af det om nogle år måske hvor du virkelig kendte ham?”

Anmeld Citér

6. december 2021

B&J

Jeg ville have sandheden hvorfor han har sider inde også selv om det er fortid men det er for man kan stole på ham.

for ja nåede er bare fortid og man kan se igennem fingerne med. Men bestemt ikke alt kan godt forstå din utryghed 

Anmeld Citér

6. december 2021

Soonmom

Kæmpe No go især når han ikke fortæller hvad han har lavet , så tænker man jo straks det værste som drab, voldtægt, vold osv

Anmeld Citér

6. december 2021

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Kæmpe No go især når han ikke fortæller hvad han har lavet , så tænker man jo straks det værste som drab, voldtægt, vold osv

Præcis! Man kommer jo til at  tænke det værste. Hmm jeg tænkte jeg ville tage snakken op med ham, stille og roligt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.