Er der længe til den her æl test bliver positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
Love Angel skriver:

Hvis din ligger 8-9 med en cyklus på 24. Så kan min da umulig ha lagt 8-9 når jeg har en cyklus på 28. Og jeg er på cyklus dag 10 i dag.

Jeg synes som sagt også at du skal fortsætte med at teste 2-3 gange om dagen de næste pr dage

man bruger mange strips den første måned. De efterfølgende er det lidt nemmere og begrænse sig til at teste 2-3 dage fordi man har en bedre fornemmelse af hvornår det er

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Sessi skriver:

Jeg synes som sagt også at du skal fortsætte med at teste 2-3 gange om dagen de næste pr dage

man bruger mange strips den første måned. De efterfølgende er det lidt nemmere og begrænse sig til at teste 2-3 dage fordi man har en bedre fornemmelse af hvornår det er

Det er godt nok underligt. Som om jeg har æl nu. For har opdaget her til aften sådan næsten gennemsigtig udflåd der kan strækkes meget langt mellem fingrene.

Anmeld Citér

19. november 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
Love Angel skriver:

Det er godt nok underligt. Som om jeg har æl nu. For har opdaget her til aften sådan næsten gennemsigtig udflåd der kan strækkes meget langt mellem fingrene.

Så vil jeg gætte på at test bliver positiv imorgen. Sådan plejer det at være hos mig. Der bliver testen positiv ca. en dag efter symptomer starter

Anmeld Citér

19. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Sessi skriver:

Så vil jeg gætte på at test bliver positiv imorgen. Sådan plejer det at være hos mig. Der bliver testen positiv ca. en dag efter symptomer starter

Okay meget spændende. Jeg tester alligvel imorgen 2 gange.

Anmeld Citér

20. november 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Love Angel skriver:

Okay meget spændende. Jeg tester alligvel imorgen 2 gange.

Hvordan går det, har du fået en positiv test?

Min blev positiv i dag på den digitale. Dog blev strimmel testen negativ. Har nu prøvet med to forskellige mærker at strimmel teste og det virker bare ikke for mig. Men tror den er god nok ud fra symptomer

Anmeld Citér

20. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Mortil_en skriver:

Min blev positiv i dag på den digitale. Dog blev strimmel testen negativ. Har nu prøvet med to forskellige mærker at strimmel teste og det virker bare ikke for mig. Men tror den er god nok ud fra symptomer

Jeg synes ikke den ser tydeligere ud. Synes mere den bliver mere og mere udtydelig.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

20. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Mortil_en skriver:

Men godt at du har fået en positiv æl test.

Anmeld Citér

20. november 2021

Mortil_2

Love Angel skriver:

Jeg synes ikke den ser tydeligere ud. Synes mere den bliver mere og mere udtydelig.

Den skal nok blive positiv du er jo heller ikke så langt i cyklus endnu 

Anmeld Citér

20. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Mortil_en skriver:

Den skal nok blive positiv du er jo heller ikke så langt i cyklus endnu 

Nej det rigtig. Det vildt mærkeligt, her for ca 2 timer siden skulke jeg tisse og da jeg røret mig kom der endnu mere gennemsigtig udflåd som kunne strækkes mellem fingrene. Og det kunne strækkes endnu længere end i går og det var mere gennemsigtig end igår, mon jeg er ved at være tæt på min æl?! Men jeg tar en ny test her til aften i hvert fald.

Anmeld Citér

20. november 2021

Mortil_2

Love Angel skriver:

Nej det rigtig. Det vildt mærkeligt, her for ca 2 timer siden skulke jeg tisse og da jeg røret mig kom der endnu mere gennemsigtig udflåd som kunne strækkes mellem fingrene. Og det kunne strækkes endnu længere end i går og det var mere gennemsigtig end igår, mon jeg er ved at være tæt på min æl?! Men jeg tar en ny test her til aften i hvert fald.

Mit starter i hvert fald et par dage før æl så det lyder da lovende

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.