Er der længe til den her æl test bliver positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.419 visninger
27 svar
4 synes godt om
18. november 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg er på cyklus 9 idag og den her ægløsningstest er taget ca kl 19:30. 
vil i mene at der er mange dage til den bliver positiv eller??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2021

Laurajensen4

Enten er du meget tæt på, eller også har du haft din ægløsning allerede .. Hvilket er meget tidligt, tænker jeg… Men måske du skulle tracke igen i morgen tidlig og formiddag bare for at se om, der er udvikling

Anmeld Citér

18. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Laurajensen4 skriver:

Enten er du meget tæt på, eller også har du haft din ægløsning allerede .. Hvilket er meget tidligt, tænker jeg… Men måske du skulle tracke igen i morgen tidlig og formiddag bare for at se om, der er udvikling

Ja det også det jeg tænker er det ikke meget tidlig allerede 9 dag, og de første 5 dage var min menses. 
er det muligt man kunne ha haft æl allerede nu? 
og ja må teste igen imorgen kl 10. Fik at vide at man ikke må teste med første morgen urin?!

Anmeld Citér

19. november 2021

Laurajensen4

Love Angel skriver:

Ja det også det jeg tænker er det ikke meget tidlig allerede 9 dag, og de første 5 dage var min menses. 
er det muligt man kunne ha haft æl allerede nu? 
og ja må teste igen imorgen kl 10. Fik at vide at man ikke må teste med første morgen urin?!

Alt er jo muligt…   man plejer jo at sige, at der altid er en chance for at blive gravid uanset hvor i cyklussen, man befinder sig, når man har haft ubeskyttet sex, netop fordi ægløsningen kan ligge når som helst…  

hmm, det har jeg ikke hørt om før… jeg har taget ægløsningsteste i et år nu, og jeg tester både morgen, formiddag og eftermiddag samt aften, da jeg helst ikke skal misse den…

Anmeld Citér

19. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Laurajensen4 skriver:

Alt er jo muligt…   man plejer jo at sige, at der altid er en chance for at blive gravid uanset hvor i cyklussen, man befinder sig, når man har haft ubeskyttet sex, netop fordi ægløsningen kan ligge når som helst…  

hmm, det har jeg ikke hørt om før… jeg har taget ægløsningsteste i et år nu, og jeg tester både morgen, formiddag og eftermiddag samt aften, da jeg helst ikke skal misse den…

Ja alt kan ske. Og jeg er så ny i det her. Og det er herinde jeg fik at vide at jeg ikke må bruge det første urin når jeg stå op. Hmm 

Anmeld Citér

19. november 2021

Love Angel

Mor til 4

Har lige taget en, og der er gået 5 timer siden jeg drak noget og tisset. Synes den ser mindre tydelig nu.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

19. november 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi

Du skal fortsætte med at teste. De kan godt svinge lidt, så kan godt være at peak er på trapperne. Hvis ikke der kommer et peak, så har det allerede lagt   Min ÆL ligger også tidligt. 
men fortsæt med at teste - de kan altså godt svinge lidt, men man er ikke tvivl når den er positiv

Anmeld Citér

19. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Sessi skriver:

Du skal fortsætte med at teste. De kan godt svinge lidt, så kan godt være at peak er på trapperne. Hvis ikke der kommer et peak, så har det allerede lagt   Min ÆL ligger også tidligt. 
men fortsæt med at teste - de kan altså godt svinge lidt, men man er ikke tvivl når den er positiv

Hvor ligger din æl? 
ja self jeg fortsætter. 
men hvor henne i cyklus skal jeg stoppe med at teste?

Anmeld Citér

19. november 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
Love Angel skriver:

Hvor ligger din æl? 
ja self jeg fortsætter. 
men hvor henne i cyklus skal jeg stoppe med at teste?

Min ligger dag 8-9 med en cykluslængde på 24 dage.

hvor lang er din cyklus? Tænker det må have noget at sige

Anmeld Citér

19. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Sessi skriver:

Min ligger dag 8-9 med en cykluslængde på 24 dage.

hvor lang er din cyklus? Tænker det må have noget at sige

Hvis din ligger 8-9 med en cyklus på 24. Så kan min da umulig ha lagt 8-9 når jeg har en cyklus på 28. Og jeg er på cyklus dag 10 i dag.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.