Hjælp til min første ægløsningstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Mortil_en skriver:

Jeg prøver i hvert fald at holde den 3 timer. Men det er også en af grundene til at jeg bedst kan lide de digitale test hvor man kan gøre det om morgenen 

Spændende om den snart bliver positiv �� tror jeg tester positiv søndag eller mandag.. på æl test altså

Okay. Jeg tester nok om 3 en halv time. Så det vil sige kl 6 ca

og spændende med dig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Sessi skriver:

Den er tæt på, så test igen senere idag 

jeg kan anbefale dig at bruge Premom appen, til at finde peak. Hvis du uploader billeder af dine test hjælper den med at finde peak og forudsige cyklusser fremover

Okay. Jeg tror jeg prøver med testene først. Jeg er helt ny i det her ægløsningstest verden.

Anmeld Citér

18. november 2021

Love Angel

Mor til 4
__anonym skriver:

Vil også sige positiv eller meget tæt på positiv. Tag gerne 1-2 mere i dag. 
Det anbefales at teste efter kl. 10.00, og man skal helst have holdt sig i min. 4 timer og ikke drikke for meget væske inden test (stopper selv med at drikke noget 2 timer før test). 

Jeg kan anbefale at bruge de digitale til supplement, for at bekræfte/afkræftet resultatet, da den giver et meget bedre svar, og ingen tvivl.  
Jeg bruger også appen Premom, men oplever at selvom den siger High første gang, så er det mit peak (bekræftet med digital æl-test), så synes kun appen er vejledende

Og ægløsning kan godt rykke sig, så den ligger ikke nødvendigvis ens i hver cyklus. 
Held og lykke

Tak for svar. Jeg har ikke drukket ret meget og nu holder jeg mig fra at tisse og drikke indtil kl er 6 så jeg kan teste.

Anmeld Citér

18. november 2021

__anonym

Profilbillede for __anonym
Love Angel skriver:

Tak for svar. Jeg har ikke drukket ret meget og nu holder jeg mig fra at tisse og drikke indtil kl er 6 så jeg kan teste.

Krydser

Anmeld Citér

18. november 2021

Love Angel

Mor til 4

Mener det skal være inden kl 20 så jeg går det sådan efter aftensmad ca 

Min er vist langt fra positiv?!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

18. november 2021

Love Angel

Mor til 4
__anonym skriver:

Krydser

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

18. november 2021

__anonym

Love Angel skriver:

Den kan godt svinge i styrken lige indtil den bliver positiv. Forsæt endelig med at teste indtil den bliver positiv. Og for at være sikker, kan I jo bare gøre det alligevel hvis I har mulighed for det  

Skulle den ikke gå hen og blive positiv, kan det jo være, at den var positiv den første i tråden. Det kan være, at det er sådan dine ser ud når de er positive? Har læst om flere hvor det var tilfældet

Anmeld Citér

18. november 2021

Love Angel

Mor til 4
__anonym skriver:

Den kan godt svinge i styrken lige indtil den bliver positiv. Forsæt endelig med at teste indtil den bliver positiv. Og for at være sikker, kan I jo bare gøre det alligevel hvis I har mulighed for det  

Skulle den ikke gå hen og blive positiv, kan det jo være, at den var positiv den første i tråden. Det kan være, at det er sådan dine ser ud når de er positive? Har læst om flere hvor det var tilfældet

Okay. Men jeg er også kun på cyklus dag 9. Ja ved jeg tester for æl i god tid. 
og ja det kan vi i hvert fald. men du mener den snart bliver positiv? Det ikke sådan den er så langt til at det måske først om 5 dage at den bliver positiv?

Anmeld Citér

18. november 2021

Love Angel

Mor til 4
__anonym skriver:

Og men den første jeg lagt op fik jeg at vide at jeg ikke må teste med det første morgen urin og skal først teste kl 10 eller eftermiddag eller aften?!

Anmeld Citér

19. november 2021

__anonym

Love Angel skriver:

Okay. Men jeg er også kun på cyklus dag 9. Ja ved jeg tester for æl i god tid. 
og ja det kan vi i hvert fald. men du mener den snart bliver positiv? Det ikke sådan den er så langt til at det måske først om 5 dage at den bliver positiv?

Det er ikke til at sige hvornår den bliver positiv, men ud fra tydeligheden vil jeg da tro det er snart

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.