Hjælp til min første ægløsningstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.451 visninger
21 svar
4 synes godt om
18. november 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Ja de damer nu har jeg taget min allerførste ægløsningstest. Og jeg er nok i for god tid. Jeg er kun på cyklus dag 9. Men er min test langt fra?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Jeg har ikke så meget erfaring med strimlerne, men vil da sige at den er tæt på at være positiv? Tror den bliver helt positiv snart

Men har du taget den med morgenurin? Det må man nemlig ikke med strimlerne 

Anmeld Citér

18. november 2021

Love Angel

Mor til 4

Jeg har ikke så meget erfaring med strimlerne, men vil da sige at den er tæt på at være positiv? Tror den bliver helt positiv snart

Men har du taget den med morgenurin? Det må man nemlig ikke med strimlerne 

Ja har lige taget den med morgen urin og det er en valmed. 
hvorfor må man ikke tag den om morgenen?   Og og skal jeg tag en mere idag om eftermiddag eller aften?

Anmeld Citér

18. november 2021

Mortil_2

Ja har lige taget den med morgen urin og det er en valmed. 
hvorfor må man ikke tag den om morgenen?   Og og skal jeg tag en mere idag om eftermiddag eller aften?

Jeg tror det er fordi den kan blive falsk positiv. Det er kun med de digitale test man kan bruge morgenurin. Ellers skal man bruge nr 2 morgenurin eller senere på dagen. Men husk at det skal være ca samme tidspunkt hver dag. Prøver lige at indsætte et link til til dig https://diersklinik.dk/2020/07/13/aegloesningstest-bedst-i-test/

Jeg tester også om aftenen hvis den var tæt på positiv om morgenen

Anmeld Citér

18. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Mortil_en skriver:

Jeg tror det er fordi den kan blive falsk positiv. Det er kun med de digitale test man kan bruge morgenurin. Ellers skal man bruge nr 2 morgenurin eller senere på dagen. Men husk at det skal være ca samme tidspunkt hver dag. Prøver lige at indsætte et link til til dig https://diersklinik.dk/2020/07/13/aegloesningstest-bedst-i-test/

Jeg tester også om aftenen hvis den var tæt på positiv om morgenen

Okay jeg må frem over teste eftermiddag og aften. 
hvad kl om aften tester du ?

Anmeld Citér

18. november 2021

Mortil_2

Love Angel skriver:

Okay jeg må frem over teste eftermiddag og aften. 
hvad kl om aften tester du ?

Mener det skal være inden kl 20 så jeg går det sådan efter aftensmad ca 

Anmeld Citér

18. november 2021

Love Angel

Mor til 4

Mener det skal være inden kl 20 så jeg går det sådan efter aftensmad ca 

Okay. Tak for svar. Jeg må prøve i aften. 
skal man ikke ha drukket eller tisset de sidste 4 timer inden man tester?

Anmeld Citér

18. november 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi

Den er tæt på, så test igen senere idag 

jeg kan anbefale dig at bruge Premom appen, til at finde peak. Hvis du uploader billeder af dine test hjælper den med at finde peak og forudsige cyklusser fremover

Anmeld Citér

18. november 2021

Mortil_2

Love Angel skriver:

Okay. Tak for svar. Jeg må prøve i aften. 
skal man ikke ha drukket eller tisset de sidste 4 timer inden man tester?

Jeg prøver i hvert fald at holde den 3 timer. Men det er også en af grundene til at jeg bedst kan lide de digitale test hvor man kan gøre det om morgenen 

Spændende om den snart bliver positiv �� tror jeg tester positiv søndag eller mandag.. på æl test altså

Anmeld Citér

18. november 2021

__anonym

Profilbillede for __anonym
Love Angel skriver:

Ja de damer nu har jeg taget min allerførste ægløsningstest. Og jeg er nok i for god tid. Jeg er kun på cyklus dag 9. Men er min test langt fra?

Vil også sige positiv eller meget tæt på positiv. Tag gerne 1-2 mere i dag. 
Det anbefales at teste efter kl. 10.00, og man skal helst have holdt sig i min. 4 timer og ikke drikke for meget væske inden test (stopper selv med at drikke noget 2 timer før test). 

Jeg kan anbefale at bruge de digitale til supplement, for at bekræfte/afkræftet resultatet, da den giver et meget bedre svar, og ingen tvivl.  
Jeg bruger også appen Premom, men oplever at selvom den siger High første gang, så er det mit peak (bekræftet med digital æl-test), så synes kun appen er vejledende

Og ægløsning kan godt rykke sig, så den ligger ikke nødvendigvis ens i hver cyklus. 
Held og lykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.