burde jeg ikke have fået det at vide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2021

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Jeg har en skøn datter på 7 år der bor hos min eks.

Jeg var her til aften inde for at se om resultatet på min (rutine) PCR-test var kommet endnu, og opdagede så at min datter er blevet testet i weekenden og i går. Burde jeg ikke som samværsforælder med fælles forældermyndighed være blevet orienteret omkring det at hun er blevet testet?

Jeg informerer ikke min eks om tests medmindre det på en eller anden måde ramler sammen med hans samværd. 
Så nej jeg mener ikke du burde være informeret. Men større ting som møder på skole og flytning som du nævner skal du da helt sikkert informeres om!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2021

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Jeg har en skøn datter på 7 år der bor hos min eks.

Jeg var her til aften inde for at se om resultatet på min (rutine) PCR-test var kommet endnu, og opdagede så at min datter er blevet testet i weekenden og i går. Burde jeg ikke som samværsforælder med fælles forældermyndighed være blevet orienteret omkring det at hun er blevet testet?

Hvis det er fordi du er imod test og det er noget du har udtrykt så ja, men hvis test er ok for dig så kan jeg ikke se problemet. Min eks og jeg har begge testet børnene uden forud aftale. Vi ved dog, at vi begge har det ok med det.

Anmeld Citér

26. november 2021

Anonym trådstarter

Jeg svarer lige efter et par sygedage, dog "kun" med maveonde.

Grunden til mit spørgsmål var at det var min datters første test og at hun ikke havde været på samvær fordi hun var "for syg".

Hun er heldigvis blevet rask og vi var en tur forbi Familieretshuset der sagde at han skal informere mig om møder, flytning osv. og informere mig hvis der er møder, også selvom at han tror at jeg ikke gider med, men også at han ikke behøver at fortælle mig noget om test medmindre det er fordi de har været nærkontakt eller at hun har symptomer.

Anmeld Citér

27. november 2021

Frizzy

Anonym skriver:

Grunden til mit spørgsmål var at det var min datters første test og at hun ikke havde været på samvær fordi hun var "for syg".

Hun er heldigvis blevet rask og vi var en tur forbi Familieretshuset der sagde at han skal informere mig om møder, flytning osv. og informere mig hvis der er møder, også selvom at han tror at jeg ikke gider med, men også at han ikke behøver at fortælle mig noget om test medmindre det er fordi de har været nærkontakt eller at hun har symptomer.

.... hvis du pga. en PCR test tager til familiehuset tænker jeg umiddelbart, at I skal arbejde mere på jeres samarbejde. Det er godt nok op ad bakke, hvis sådan en lille ting kan få dig under røde felt. Forslag: fokuser på noget der giver mere energi.

Anmeld Citér

27. november 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Tog du forbi familieretshuset, fordi du ikke havde fået besked om en test, fordi det var den første, når hun har været syg? Jeg troede ikke du gad hive fat i dem igen, hvis der ikke var behov for det. Hvorfor havde du behov for at gå forbi dem? 

Og de gav jo så også far ret.

Kan ikke se behovet for at vide at hun er blevet testet? Hvad skal du bruge det til? Du får jo svaret, så du kan jo se om hun er negativ eller positiv. Og hvis hun endelig er positiv, skal hun jo blive hos faren.

Anmeld Citér

7. december 2021

Anonym trådstarter

Frizzy skriver:

.... hvis du pga. en PCR test tager til familiehuset tænker jeg umiddelbart, at I skal arbejde mere på jeres samarbejde. Det er godt nok op ad bakke, hvis sådan en lille ting kan få dig under røde felt. Forslag: fokuser på noget der giver mere energi.

nej, det var ikke kun pga. testen at vi var derude. Ja, vi skal arbejde på vores samarbejde, men det er ikke kun testen der fik mig i det røde felt.

Anmeld Citér

7. december 2021

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Tog du forbi familieretshuset, fordi du ikke havde fået besked om en test, fordi det var den første, når hun har været syg? Jeg troede ikke du gad hive fat i dem igen, hvis der ikke var behov for det. Hvorfor havde du behov for at gå forbi dem? 

Og de gav jo så også far ret.

Kan ikke se behovet for at vide at hun er blevet testet? Hvad skal du bruge det til? Du får jo svaret, så du kan jo se om hun er negativ eller positiv. Og hvis hun endelig er positiv, skal hun jo blive hos faren.

vi var forbi Familieretshuset af andre årsager, som han havde skrevet til dem om, og så valgte jeg at spørge ind til det når vi alligevel var der.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.