Fremtiden for os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

tak skal I have og tak for jeres tro på at jeg kan klare alt IVF er hvor jeg får en kolossal mængde hormoner, i den lange behandling skal jeg først nedreguleres så jeg går i kunstig overgangsalder, for så at blive startet op igen, i den korte skal jeg (vist nok) bare pumpes fuld af hormoner, så jeg laver tonsevis af æg. så skal jeg ind på klinikken og have lagt forskellig bedøvelse og så skal de hive æggene ud et for et. derefter lægger de æggene og sørens sæd i en skål og håber de kan finde ud af at finde sammen, og hvis de kan det, skal vi ind nogle dage efter og have lagt et af æggene op. resten af æggene bliver frosset ned (hvis der overhovedet er nogen der dur) og så må man bare vente. det mærkelige ved den behandling er, at jeg jo er gravid når ægget er lagt op igen, men det er så udelukkende et spørgsmål om det sætter sig fast i livmoderen eller ej. en anden ting ved denne behandling er, at hvis jeg får flere fine æg ud, så behøver jeg ikke gennemgå hormonbehandling igen ved næste ægoplægning. men puha, det er stort!

Det lyder bestemt ikke rart

Men hvor er det godt de kan hjælpe på vej.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2009

Vinker

Ønsker KUN det bedste for jer Trine

Anmeld

30. oktober 2009

Skouboe

Nu har jeg - heldigvis - ikke været i den situation at jeg fik behov for hjælp til at blive gravid. Det klarede naturen selv på trods af PCO, sclerose og p-piller....

Til gengæld har jeg altid været tilhænger af positiv tænkning og jeg har set bevist gang på gang at folk kan overkomme hvad som helst, når de ikke har et valg. Se bare på fx Milka...

Hvis du tænker dig godt og længe om - har du så i virkeligheden et valg, eller er beslutningen allerede truffet for længe siden?

Jeg gætter på at I har villet det her så længe og lidt så meget allerede at I ikke for alvor har overvejet at lade en smule IVF stoppe jer - uanset hvor skræmmende det kan virke, og jeg tror på at du er meget stærkere end du selv er klar over.

I skal ihvertfald have herfra begge to og før I ved af det er I midt i en vild diskussion om lilla er en farve der kan bruges til drenge

Anmeld

30. oktober 2009

oo

Skouboe skriver:

Nu har jeg - heldigvis - ikke været i den situation at jeg fik behov for hjælp til at blive gravid. Det klarede naturen selv på trods af PCO, sclerose og p-piller....

Til gengæld har jeg altid været tilhænger af positiv tænkning og jeg har set bevist gang på gang at folk kan overkomme hvad som helst, når de ikke har et valg. Se bare på fx Milka...

Hvis du tænker dig godt og længe om - har du så i virkeligheden et valg, eller er beslutningen allerede truffet for længe siden?

Jeg gætter på at I har villet det her så længe og lidt så meget allerede at I ikke for alvor har overvejet at lade en smule IVF stoppe jer - uanset hvor skræmmende det kan virke, og jeg tror på at du er meget stærkere end du selv er klar over.

I skal ihvertfald have herfra begge to og før I ved af det er I midt i en vild diskussion om lilla er en farve der kan bruges til drenge

det lykkedes dig at få mig til at få en kæmpe klump i halsen for derefter at grine tak skal du have - og helt i tråd med dit tidligere indlæg idag

Anmeld

30. oktober 2009

anna-jonas

Du er så SEJ, søde Trine................er stolt af at kende sådan en skøn og stærk kvinde. Bare vent................2010 er året hvor i får jeres små mennesker.

Knus Mette

Anmeld

30. oktober 2009

oo

Anna-jonas skriver:

Du er så SEJ, søde Trine................er stolt af at kende sådan en skøn og stærk kvinde. Bare vent................2010 er året hvor i får jeres små mennesker.

Knus Mette

åh mette, jeg er overhovedet ikke sej...i hvert fald ikke lige nu. øvbøv, jeg er faktisk helt nede i kuldkælderen og sidder med sådan et påklistret smil nede ved Søren og småsnakker og har bare lyst til at slukke alt lyset og kravle under dynen

Anmeld

30. oktober 2009

anna-jonas

Tjuhl skriver:

åh mette, jeg er overhovedet ikke sej...i hvert fald ikke lige nu. øvbøv, jeg er faktisk helt nede i kuldkælderen og sidder med sådan et påklistret smil nede ved Søren og småsnakker og har bare lyst til at slukke alt lyset og kravle under dynen

Ved du hvad skat...............................kravl du til køjs, og vær ked...................det må man godt.

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.