Fremtiden for os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

828 visninger
16 svar
0 synes godt om
28. oktober 2009

oo

nåh, man skal jo sluge en kamel en gang imellem, og vi har slugt vores, og har ringet til klinikken for at tale om IVF.

Efter alle de fantastisk dejlige beskeder jeg har fået herinde siden igår, har vi debateret emnet frem og tilbage. Jeg er lidt bange (okay meget nervøs), men jeg har i flere måneder nu forsøgt at vende mig til tanken om at det ville ende med IVF. Søren er vist mest bekymret for mig og den behandling jeg så skal igennem. men imorges blev vi enige om, at nu skulle jeg prøve at ringe til klinikken og høre angående en tid til samtale om IVF. Vi talte om, at komme i IVF behandling i november, for min sygesikringsregning starter forfra til december, og det ville være dejligt at få de 85% af prisen!, men samtidig var vi også nervøse for, om vi lige lovlig hovedløst fik kastet os ud i noget stort.

heldigvis tog klinikken beslutningen for os, for der er først tid til samtale den 30. november så den har vi fået. og det passer jo med, at vi knalder den sidste IUI af i november, og holder pause i december og januar, som jeg ønsker.

og så må vi se

tusind tak allesammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2009

Bondepigen

28. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

jeg har hørt mange fortælle at det er hårdt, men søde Trine.... jeg kender ingen med din viljestyrke!

Anmeld

28. oktober 2009

oo

ka-ri-na skriver:

jeg har hørt mange fortælle at det er hårdt, men søde Trine.... jeg kender ingen med din viljestyrke!

hvor er du sød ja, jeg tror også det blir hårdt...men på den anden side, har vi et reelt valg? man må jo forsøge og så håbe alt hvad man kan..andet er der vist ikke for

Anmeld

28. oktober 2009

Dictes mor

Kære søde Trine,
jeg er egentlig på en måde lidt lettet, jeg synes, at I har været igennem så mange insemineringsforsøg nu, og desværre ugen held, så det kan måske hjælpe med lidt mere hjælp end det.

Med hensyn til at være nervøs for ivf-behandlingen, så er jeg slet ikke i tvivl om, at det er noget du sagtens kan klare, tænk bare på alt det du har klaret indtil nu. Personligt synes jeg ikke, at de var så hårde igen, men jeg oplevede jo heller ikke skuffelsen ved at det ikke virkede, og jeg håber, at det bliver det samme for jer. Det er selvfølgelig ingen hemmelighed, at det ikke er specielt sjovt, men det har det bestemt heller ikke været alt det I har været igennem ind til nu, og så stærk som du er og har været ind til nu, så er jeg fuldt ud overbevist om, at I vil kunne klare det.

Anmeld

28. oktober 2009

oo

Majastina skriver:

Kære søde Trine,
jeg er egentlig på en måde lidt lettet, jeg synes, at I har været igennem så mange insemineringsforsøg nu, og desværre ugen held, så det kan måske hjælpe med lidt mere hjælp end det.

Med hensyn til at være nervøs for ivf-behandlingen, så er jeg slet ikke i tvivl om, at det er noget du sagtens kan klare, tænk bare på alt det du har klaret indtil nu. Personligt synes jeg ikke, at de var så hårde igen, men jeg oplevede jo heller ikke skuffelsen ved at det ikke virkede, og jeg håber, at det bliver det samme for jer. Det er selvfølgelig ingen hemmelighed, at det ikke er specielt sjovt, men det har det bestemt heller ikke været alt det I har været igennem ind til nu, og så stærk som du er og har været ind til nu, så er jeg fuldt ud overbevist om, at I vil kunne klare det.

tak!!!!

jeg håber jeg må hyle og spørge hos dig, når den tid kommer

Anmeld

28. oktober 2009

Dictes mor

Det kan du lige tro at du må, alt det du vil! Brug mig endelig, så må vi se, om jeg kan hjælpe, det håber jeg meget, at jeg kan.

Anmeld

28. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

nåh, man skal jo sluge en kamel en gang imellem, og vi har slugt vores, og har ringet til klinikken for at tale om IVF.

Efter alle de fantastisk dejlige beskeder jeg har fået herinde siden igår, har vi debateret emnet frem og tilbage. Jeg er lidt bange (okay meget nervøs), men jeg har i flere måneder nu forsøgt at vende mig til tanken om at det ville ende med IVF. Søren er vist mest bekymret for mig og den behandling jeg så skal igennem. men imorges blev vi enige om, at nu skulle jeg prøve at ringe til klinikken og høre angående en tid til samtale om IVF. Vi talte om, at komme i IVF behandling i november, for min sygesikringsregning starter forfra til december, og det ville være dejligt at få de 85% af prisen!, men samtidig var vi også nervøse for, om vi lige lovlig hovedløst fik kastet os ud i noget stort.

heldigvis tog klinikken beslutningen for os, for der er først tid til samtale den 30. november så den har vi fået. og det passer jo med, at vi knalder den sidste IUI af i november, og holder pause i december og januar, som jeg ønsker.

og så må vi se

tusind tak allesammen

Hej min skønne pige

I mine øre lyder det meget fornuftigt. Så de kære spræller basser kan komme hjem, til deres mor og far

Men Trine, nu ved jeg, jeg må spørge dig om alt. -Og nu havde jeg jo lige fundet ud af hvordan det forgik hos jer. Men hvordan forgår det til IVF

Og I har jo selvf. mine og Maluccas

Anmeld

28. oktober 2009

Barbamama

uhhh det er spændende. Jeg krydser alt hvad der krydses kan

Anmeld

29. oktober 2009

oo

malucca09 skriver:

Hej min skønne pige

I mine øre lyder det meget fornuftigt. Så de kære spræller basser kan komme hjem, til deres mor og far

Men Trine, nu ved jeg, jeg må spørge dig om alt. -Og nu havde jeg jo lige fundet ud af hvordan det forgik hos jer. Men hvordan forgår det til IVF

Og I har jo selvf. mine og Maluccas

tak skal I have og tak for jeres tro på at jeg kan klare alt IVF er hvor jeg får en kolossal mængde hormoner, i den lange behandling skal jeg først nedreguleres så jeg går i kunstig overgangsalder, for så at blive startet op igen, i den korte skal jeg (vist nok) bare pumpes fuld af hormoner, så jeg laver tonsevis af æg. så skal jeg ind på klinikken og have lagt forskellig bedøvelse og så skal de hive æggene ud et for et. derefter lægger de æggene og sørens sæd i en skål og håber de kan finde ud af at finde sammen, og hvis de kan det, skal vi ind nogle dage efter og have lagt et af æggene op. resten af æggene bliver frosset ned (hvis der overhovedet er nogen der dur) og så må man bare vente. det mærkelige ved den behandling er, at jeg jo er gravid når ægget er lagt op igen, men det er så udelukkende et spørgsmål om det sætter sig fast i livmoderen eller ej. en anden ting ved denne behandling er, at hvis jeg får flere fine æg ud, så behøver jeg ikke gennemgå hormonbehandling igen ved næste ægoplægning. men puha, det er stort!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.