Jeg er dybt rystet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2021

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Vi havde en tid til køns scanning på lørdag, planen var at vi skulle have vores barn på 4 år med, og klinikken godkendte at vi have vores barn med.

Nu har klinikken pludselig lavet regler om at alle små børn som medtages enten skal tests eller bærer mundbind, undskyld med hvad fanden er det for noget! 

Vores tid bliver i hvert fald aflyst, jeg vil ikke udsætte mit barn for de ting for at han kan få lov til at være med til at se sin bror eller søster i maven, så trist altså.

Nu er det jo en hel del børn der bliver smittet så jeg forstår godt de vil være forsigtige. Egentlig ser jeg slet ikke hvad der er at være forarget over. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2021

Kir

Altså jeg synes også det er lidt vildt at kræve. Særligt når de officielle regler ift korona pas kun gælder for folk over 15 år. Det kan godt være nogle 4 årige har det fint med tests og mundbind, men tror det er langtfra alle. Nok også derfor børn var undtaget dette da epidemien sidst var på sit højeste. Når det så er sagt, så er det vel en privat klinik, så de kan jo vælge de regler de har lyst til. Så der er jo desværre nok ikke så meget at gøre ved det. 

Anmeld Citér

15. november 2021

drabo

Profilbillede for drabo

Altså vi skal stadig være mundbind hos lægen - og tænker en scanningsklinik er en form for læge.

Det giver god mening at et sted, hvor der kommer folk i risikogruppen er man ekstra forsigtige.

Og nu har man jo netop opgraderet Corona igen og det giver derfor endnu mere mening at man bliver lidt ekstra forsigtige.

Man kan selvfølgelig tage nej hatten på og blive fornærmet over at nogle tager corona mere seriøst end en selv - eller man kunne lave en leg ud af det tegne en sjov maske på mundbindet og så er det næppe værre end de masker barnet alligevel leger klæd ud med til halloween eller fastelavn (der er som jeg læser det ikke noget krav om test)

Anmeld Citér

15. november 2021

fehår

Mine børn på 2 og 4 er blevet testet en del gange efterhånden. Når vi kommer hen til poderne, åbner de munden op og leger, de brøler som løver. Det er helt smertefrit, men det har selvfølgelig krævet træning.

Jeg ser det ikke som noget overgreb at teste små børn, og personligt værdsætter jeg da, at en scanningsklinik tager Coronasmitte seriøst. 

Anmeld Citér

15. november 2021

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Det er vel ikke værre, end at barnet så må blive hjemme, hvis I ikke vil have det testet/bære mundbind

Anmeld Citér

15. november 2021

Savanna

Profilbillede for Savanna
Charl90 skriver:

Lidt overdrevet at være dybt rystet - jeg troede lige det var noget alvorligt der blev skrevet om... 

Vores samfund er sådan her i en periode og det må man jo bare tilpasse sig eller undlade at deltage i...

Tror aldrig jeg har set så mange synes godt om herinde! 

Helt enig med flertallet. Dejligt, at scanningsklinikken har mere fokus på deres sårbare kunder (gravide) end om din 4 årige gider have mundbind på i 20 min eller en vatpind i halsen. 
Det virker meget ansvarligt af dem.

Anmeld Citér

15. november 2021

Kontrast

Der er vel ingen, som gider coronatests og mundbind, det er ligesom bare noget alle er nødt til i en periode. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.