Jeg er dybt rystet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.011 visninger
16 svar
122 synes godt om
15. november 2021

Anonym trådstarter

Vi havde en tid til køns scanning på lørdag, planen var at vi skulle have vores barn på 4 år med, og klinikken godkendte at vi have vores barn med.

Nu har klinikken pludselig lavet regler om at alle små børn som medtages enten skal tests eller bærer mundbind, undskyld med hvad fanden er det for noget! 

Vores tid bliver i hvert fald aflyst, jeg vil ikke udsætte mit barn for de ting for at han kan få lov til at være med til at se sin bror eller søster i maven, så trist altså.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2021

Perle1

Vi havde en tid til køns scanning på lørdag, planen var at vi skulle have vores barn på 4 år med, og klinikken godkendte at vi have vores barn med.

Nu har klinikken pludselig lavet regler om at alle små børn som medtages enten skal tests eller bærer mundbind, undskyld med hvad fanden er det for noget! 

Vores tid bliver i hvert fald aflyst, jeg vil ikke udsætte mit barn for de ting for at han kan få lov til at være med til at se sin bror eller søster i maven, så trist altså.

Min på 3.5 år er blevet testet et par gange efterhånden, når han har været sløj.

Kan sagtens forstå din frustration, men testcentrene tester trods alt også små børn, så det er i min optik ganske harmløst.

Anmeld Citér

15. november 2021

Charl90

Lidt overdrevet at være dybt rystet - jeg troede lige det var noget alvorligt der blev skrevet om... 

Vores samfund er sådan her i en periode og det må man jo bare tilpasse sig eller undlade at deltage i...

Anmeld Citér

15. november 2021

Anonym trådstarter

Perle1 skriver:

Min på 3.5 år er blevet testet et par gange efterhånden, når han har været sløj.

Kan sagtens forstå din frustration, men testcentrene tester trods alt også små børn, så det er i min optik ganske harmløst.

Vi har prøvet at været igennem en test med ham, og det tog godt og vel 3 kvarter. Det er slet ikke  noget han bryder sig om.

Anmeld Citér

15. november 2021

Astoria

Profilbillede for Astoria

Ah.. du kunne også have gjort det til en stor oplevelse. Mange børn klarer det faktisk helt fint det med mundbind, i hvertfald i korte perioder. Min på samme alder skal nogengange have en på, vi er ikke DK, og hun er altid super stolt bagefter. 

Anmeld Citér

15. november 2021

Pb18

Men der er jo en høj grad af smitte blandt børn, så de skal jo passe på sig selv og deres andre kunder. Jeg kan egentlig godt forstå dem, selvom det selvfølgelig er super ærgerligt for jer. 

Anmeld Citér

15. november 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Med det smittetryk der er blandt børn pt. Så er det da forståeligt at de skal testes. De bliver jo nødt til at sikre sig at der ikk hives smitte ind på klinikken hvor der er mange gravide der kommer dagligt. 

Det er da mere rystende hvis de ikke krævede fremvisning af negativ test. Og det gælder da for både børn og voksne og både vaccinerede og uvaccinerede. 

Anmeld Citér

15. november 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Hvorfor er det du bliver dybt rystet? 

Nu jeg personlig overhovedet ikke corona forskrækket og jeg synes vores restriktioner er fuldstændig sindssyge. Men dybt rystet over at min 4 årig skal bære et mundbind fx i 20 min. Det var nu ikke noget jeg ville gå i selv sving over  

Anmeld Citér

15. november 2021

kamikaze

Lige nu er det børnene der driver epidemien, og gravide har øget risiko for komplikationer ved covid-sygdom. Jeg synes det er helt på sin plads at klinikken beskytter sit personale og sine kunder, og som gravid ville jeg foretrække at scannes et sted med en sådan politik.

Anmeld Citér

15. november 2021

Soonmom

Hvorfor er du dybt rystet? - Det giver da helt fint mening ?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.