Jeg er 35 år og er gravid med mit første barn
Jeg blev gravid i 3. forsøg, som desværre udviklede sig til en bio, men blev gravid 19 dage efter og han ruger stadig - 25 uger i morgen 
Jeg gjorde ikke så meget ift. livsstilsændring udover at tage gravitamin og så timede jeg selvfølgelig med ægsløsningstests.
Min anden veninde på 35 blev også gravid i 3.-4. forsøg, så alderen behøver ikke (altid) være en faktor!
Dog vil jeg sige, at jeg fuldt ud forstår din bekymring ift alder, for sådan havde jeg det også da vi skulle i gang, og der ikke lige var sket noget de første måneder (ja, man er jo utålmodig...
). Men for mig var det mest usikkerheden ift om alt var "som det skulle være", og jeg fik faktisk lov til at få et tjek hos en gynækolog via min læge. Hun scannede min livmoder/æggestokke og tog blodprøver. Alt var helt normalt og hun sagde, at jeg bare skulle lade kroppen styre det her. Det var som om, at en kæmpe bekymring forsvandt, og bum - så blev jeg gravid få dage efter scanningen. Måske min hjerne/krop bare skulle have tryghed, who knows 
Så det kan og skal nok ske! Jeg krydser fingre for at I snart står med to streger 

Anmeld
Citér