B&J skriver:
Det der gør mig utryk er faktisk også det du skriver for i starten var det at vaccinen kunne give for tidlig fødsel fordi de ikke viste hvordan den virkede og der står inde på siden at nu er det kun dem der får corona. Plus det er kun i 2-3 det gælder fordi det er lidt som hvis man tager stærkere medicin ja måske er det mig der over ser det hele men hele min krop skriver vent men ja åh det er svært også fordi det er jo ikke bare en vitaminpille man putter i munden og syntes det er fantastisk du er blevet det
Man undlod at tilbyde vaccinen til gravide af forsigtighedsprincip i starten. Det er helt standard ved alt ny medicin/vacciner, indtil man har haft tid til at undersøge effekten specifikt på gravide.
I andre lande (bl.a. USA og Israel) har man vaccineret gravide fra starten og andre lande startede før Danmark. Det er fra disse lande, man fik data sammen med dem, der var blevet gravide under de første studier.
Der har aldrig været snak om for tidlig fødsel og vaccination?
Ingen lande har nogen interesse i at risikere gravide og babyer kan tage skade. Så hvis der var den mindste risiko eller tvivl, så blev det fluks standset igen.
Anmeld
Citér