Hej.
Jeg har en virkelig fantastisk veninde. Vi har arbejdet sammen på slagteri, plejehjem, taget ssh og ssa uddannelsen sammen og arbejdet kort tid sammen bagefter. Vi snakker virkelig godt sammen og jeg ved at hendes følelser for mig er gengældt.
På begge uddannelser gik vi i klasse sammen, gruppe sammen og kørte sammen hver dag. Og stadig vik vi ikke "nok" af hinanden. Fantastisk forhold.
Men........... Når vi ikke går i skole, har hun bare aldrig tid. Jeg mener, hvis vi skal mødes er det flere uger/mdr ud i fremtiden. Det er jeg ked af. Jeg savner hende virkelig meget og har en dyb forståelse for, at hun altid har meget om ørerne/se til.
Men jeg har så svært ved at blive ved med at være tålmodig. Har bare lyst til, hun skal vælge mig engang imellem også.
Nu skal vi være sammen en aften i næste uge. Og der har vi knap set hinanden siden feb, hvor vi begge blev udlærte. Måske 1-2 gange siden. Hvor der også var andre i selskabet. Har bare lyst til at snakke med hende - bare os to - og fordybe os i de emner vi to har fortrolige, snik/snak, kaffe, overfladiske emner osv. Bare snakke og grine...
Er jeg urimelig? Hvad gør jeg? Er jeg bare blevet 5 års tøsefornærmet og forkælet?
Kloster
Anmeld