Hvad skal vi gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2021

Anonym trådstarter

Aalborgtøsen skriver:

Få tjekket jeres fertilitet. Start med manden, det er det nemmeste. 

Nu skriver du ikke jeres alder, men især hvis I er 35+ ville jeg få det tjekket, da fertiliteten daler med alderen. Jeg taler af bitter erfaring. 

Vores alder er 25 og 27

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2021

Anonym trådstarter

Kayla skriver:

Har du prøvet “Conceive plus” glidecreme?

jeg ved ikke hvor godt det er, men har bare læst rigtig mange gode anmeldelser.

jeg bruger det selv siden 2. Cyklus og er i 4. cyklus har testdag næste uge. Ved ikke om det gør nogen forskel men tænkte at det nok ikke skader at prøve 

Vi stopper med glidecreme da kæresten mærker ubehag ved det og får følelsen af ikke at kan mærke noget

Anmeld Citér

3. november 2021

BabyIgen2022

I kan få en god sædkvalitetstest ved en fertilitetsklinik for ca. 500 kr og den kan fortælle MEGET mere, end testene til 200-300 kroner på billige-teste.dk. Det havde jeg gjort.

Anmeld Citér

3. november 2021

Charl90

Anonym skriver:

Vi tester med strimmel test, og digital, 

vi er først henvist til fertilitets klinik i februar hvilket jeg sys der er lang tid at gå pg ikke vide hvem den er gal med.. 

så ved ikke lige helt hvordan vi får gjort det?

Hvorfor tror I der er noget galt? måske lykkes det bare lige pludselig. Det er ikke unormalt at det tager op imod et år. Dejligt at I allerede er blevet henvist. Typisk henvises man jo først efter at have prøvet ét år og derefter er der ventetid på at få en tid.

Har du taget hormonprævention inden I begyndte at prøve? Den slags kan også skabe lidt rod i systemet, som det kan tage tid at komme over...

Anmeld Citér

3. november 2021

Anonym trådstarter

Grunden til vi er blevet henvist er, jeg får 4 år siden blev gravid men ønskede abort.

og jeg ikke har været på prævention siden, dette bekymre min læge. 
vi har først en tid i februar hvilket vil sige det også er efter det år

og også grund til at jeg føler der er noget galt for vi før alt det “rigtige” 

Anmeld Citér

3. november 2021

Anonym trådstarter

Charl90 skriver:

Hvorfor tror I der er noget galt? måske lykkes det bare lige pludselig. Det er ikke unormalt at det tager op imod et år. Dejligt at I allerede er blevet henvist. Typisk henvises man jo først efter at have prøvet ét år og derefter er der ventetid på at få en tid.

Har du taget hormonprævention inden I begyndte at prøve? Den slags kan også skabe lidt rod i systemet, som det kan tage tid at komme over...

Nej har ikke brugt noget som helst prævention

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.