Her prioterer vi at der skal være plads til mor/fars hobby. Vi er begge mennesker, som går/har gået utrolig meget op i vores hobbyer, så vi ved hvad det giver os.
Her er der en aften i hver uge, hvor far er til hans træning, og ellers fitness træner han når datteren er puttet.
Og så har jeg haft en aften i ugen, jeg gik til hundetræning. (Er pt højgravid, så det er lagt på hylden for en stund)
Jeg er gammel konkurrence rytter, og har brugt minimum 20 timer om ugen på min hest. Jeg havde ikke hest, da datteren kom til verden, og jeg har valgt at jeg ikke vil genoptage sporten, før tiden er til det. Fordi jeg ved jeg ligger rigtig mange timer i det. Min datter har dog allerede ytret ønske om at begynde til ridning, så regner med at vi måske kan få lidt fælles glæde ud af ridesporten :-)
Men selv om vi går op i, at vi hver især har vores hobby, har vi også snakket om, at det kun er for en stund børnene er små, så vi vægter deres vågne tid meget højt, og at tiden bliver brugt sammen med dem. Derfor jeg glædes over datterens interesse for ridesporten, da det så er en win win for os begge:-)
Anmeld
Citér