Ærligt til trods for mine 3 børn er blevet store, så har jeg svært ved at bare huske og finde tiden til mit orkester en gang om ugen.
Det er sådan set ikke børnene der tager tiden men mit ønske om at have noget tid med dem, at vi får hjemmelavet mad hver aften og så videre. Kunne godt ønske jeg kunne slippe det lidt mere, for jeg mangler mig tid.
Det som fylder er et fuldtidsarbejde plus et deltidsstudie ved siden af, så jeg i forvejen er væk hver tirsdag aften, og i nogle uger tidligst er hjemme 17 stort set alle dage undtagen fredag. Og så fylder det selvsagt også, at nidkære mand er ved at bygge helt nyt kolonihavehus, så han er væk fra morgen til aften stort set alle weekender.
Så er der heldigvis også de mere stille uger hvor jeg kan være hjemme ved 15 tiden næsten hver dag, og jeg kan få gået en god tur, få tid til et cafebsøg og hvor jeg ikke falder om inden klokken er 10 hver aften.
Og skal jeg være helt ærlig så synes jeg faktisk det var lettere at finde tid, da de var små for så tog jeg enten løbesko eller jakke på når de var puttet før 8 og havde Line tid. Nu vil jeg gerne have tid med dem om aftenen, fordi både de og jeg sjældent er hjemme før 17.
Så tid til mig selv og mine hobbyer ud over at strikke som jeg kan gøre mens jeg spiller spil eller ser en serie sammen med børnene, det er sparsomt og det kan både min krop og min hjerne godt føle, men sådan er det.
Anmeld
Citér