Hvad vil det sige at være klodset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2021

StineW79

Profilbillede for StineW79
AnoMor skriver:

Tak for et godt grin. Er glad for jeg ikke er den eneste klumpe dumpe i forummet

Ja det er helt rart, at man ik er den eneste!������

Også derfor jeg aldrig går i stilletter. Sidste jeg havde nogen, sad jeg fast mellem 2 fliser, og endte grund til jeg ik gik direkte forover, var fordi han nåede at "rede" mig..

Dørhåndtag er også farlige, sidder altid fast i dem, eller går end i dem, på en eller anden måde! Vh Stine 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2021

Anonym

Min - nu - mand sagde noget lignende til mig efter tredje date. Jeg spurgte ham langt senere, hvad han mente og hans svar var (sød som han er! ), at han var så nervøs og virkelig gerne ville “spille sine kort rigtigt”, og at det gjorde det hele “mere jordnært” for ham, at jeg spildte noget på mit tøj, fordi det lige mindede ham om, at jeg ikke var en eller anden totalt fejlfri, umenneskelig type, men “et almindeligt menneske, der (også) kunne spilde på sit tøj”. Han siger at det var sødt og at det trak nervøsiteten for selv at lave en fejl lidt ud af ham. 
Det er svært at formulere, så det ikke lyder lidt groft, men det var faktisk ok

Anmeld Citér

28. oktober 2021

AnoMor

StineW79 skriver:

Ja det er helt rart, at man ik er den eneste!������

Også derfor jeg aldrig går i stilletter. Sidste jeg havde nogen, sad jeg fast mellem 2 fliser, og endte grund til jeg ik gik direkte forover, var fordi han nåede at "rede" mig..

Dørhåndtag er også farlige, sidder altid fast i dem, eller går end i dem, på en eller anden måde! Vh Stine 

Jeg går dog i stilletter. Men kun når jeg er i byen og fester også kan man altid skylde skylden på alkoholen

Dørhåndtag er også en bitch her. Har slet ikk tal på hvor mange bluser og trøjer jeg har fået ødelagt fordi jeg sidder fast i forbi farten. ����

Anmeld Citér

29. oktober 2021

1518

AnoMor skriver:

Jeg går dog i stilletter. Men kun når jeg er i byen og fester også kan man altid skylde skylden på alkoholen

Dørhåndtag er også en bitch her. Har slet ikk tal på hvor mange bluser og trøjer jeg har fået ødelagt fordi jeg sidder fast i forbi farten. ����

Dørhåndtag er nogle virkelig onde skabninger, der bare ligger på lur og venter på, at de får chancen for at hive fat i mine ærmer eller at hoppe hårdt og ubarmhjertigt ind i underarmen, så jeg får blå mærker  

Til TS: Jeg er virkelig klodset. Især når jeg bliver nervøs. Både i den forstand at jeg taber ting, snubler osv., men også ved at jeg kan blive lidt socialt akavet og snubler over ordene - på trods af at jeg normalt er ret velartikuleret. Det er en del af min personlighed, og jeg ville bare blive glad for at få at vide, at jeg er klodset på en god måde.

Anmeld Citér

29. oktober 2021

StineW79

Profilbillede for StineW79
AnoMor skriver:

Jeg er gået over til platuesko i stedet for stiletter��

Men ja klodset på den gode måde, er bare sejt!!!! Vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.