Hvad vil det sige at være klodset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.758 visninger
14 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. oktober 2021

Anonym trådstarter

Jeg blev beskrevet som “Lidt klodset på en god måde” af min date. 
Jeg kan ikke helt se det fede i at blive beskrevet som klodset egentlig. Måske er det bare mig der tager tingene for tungt. 
Jeg er usikker på, om jeg har forstået hvad det vil sige at være klodset, og hvordan man kan opføre sig sådan.

Hvad vil det egentlig sige? 
Jeg skal nok spørge min date om det. Men nu vil jeg høre hvad i tænker, når man beskriver en person som Klodset

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2021

Mor11

Profilbillede for Mor11

"Lidt klodset på en god måde".. jeg tænker det dækker over at han synes du måske har fumlet lidt med nogen ting under jeres date? Af nervøsitet måske? Men han synes det er sødt og et charmerende træk. 

Anmeld Citér

28. oktober 2021

KoFy

Anonym skriver:

Jeg kan ikke helt se det fede i at blive beskrevet som klodset egentlig. Måske er det bare mig der tager tingene for tungt. 
Jeg er usikker på, om jeg har forstået hvad det vil sige at være klodset, og hvordan man kan opføre sig sådan.

Jeg skal nok spørge min date om det. Men nu vil jeg høre hvad i tænker, når man beskriver en person som Klodset

Jeg tror bare, han har brugt en lidt uheldig formulering. Hvis han syntes noget dårligt om dig, havde han nok holdt det for sig selv i stedet for at sige det sådan.

Da jeg først lærte min - nu - kone at kende, måtte jeg sende hende ud af køkkenet, fordi jeg blev så distraheret, befippet og sikkert også klodset. Det syntes hun både dengang var meget charmerende og sødt, og hun nævner det stadig engang i mellem her snart seks år senere.

Anmeld Citér

28. oktober 2021

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

"Lidt klodset på en god måde".. jeg tænker det dækker over at han synes du måske har fumlet lidt med nogen ting under jeres date? Af nervøsitet måske? Men han synes det er sødt og et charmerende træk. 

Hmm det kunne være, men jeg kan bare ikke komme i tanke om hvornår jeg har fumlet med noget på noget tidspunkt.

Anmeld Citér

28. oktober 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Enig med Mor11. 
han mener du måske har fjumret lidt rundt, tabt lidt små ting, snublet lidt over ordene osv. men at det ikke er negativt ment overhovedet. 

Det er ihverfald ikk noget jeg selv ville tage så tungt. Men okay. Jeg er heller ikk bare lidt klodset. Jeg er meget klodset. Og specielt hvis jeg er nervøs så vælter jeg over ordene, snubler over mine egne fødder, spilder på tøjet eller taber sovsen ned i skødet på ham. Jeg er en stor fedtmule.

Anmeld Citér

28. oktober 2021

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Enten fysisk - sådan lidt vælte eller gå ind i ting-agtigt - eller mere overført betydning; spørge om eller sige noget på en kejtet eller malplaceret måde.
Jeg ville også ruge over sådan en bemærkning, selv om det er klodset “på en god måde”. Egentlig synes jeg, det er en klodset kommentar! 
Hvis kemien er god, så spørg ham, hvad han mente. 

Anmeld Citér

28. oktober 2021

StineW79

Profilbillede for StineW79

Altså min kæreste faldt da for min total tumpet, klodsethed, dengang vi mødte hinanden, og lærte hinanden at kende som venner. 

Lige meget hvordan og hvor mange vi sad sammen også spiste, lykkedes det på en eller anden måde, at spilde et eller andet på ham, uden at ramme andre, ved bordet�� Seriøst pinligt, men han syntes på en eller anden måde det var lidt sødt... 

Eller vi ku gå ved siden af hinanden, på vejen også snubler jeg da self over en flise. 

Har også presteret at sætte mig på en stol, hvorefter den helt stille og roligt tipper bagover, mens jeg næsten slet ik opdager hva der sker, inden jeg ligger med begge ben i luften, på ryggen.. 

Eller mit berømte hul i hagen, som opstår når jeg er rigtig træt og prøver på at tage noget at drikke, men som bare stille og roligt render ned af hagen på mig.. 

Hov var der is på fortovet, jamen så glider jeg let og elegant og lander flat på ryggen, mens han står solidt på begge fødder og griner af mig.

Hov blir colaflasken blød, i plastiken, når men hælder af de, så der blir hældt cola overalt..

Nååår man skal holde fast i kæderne på gyngen, for ik at falde bagover..

Årh nej fiskekrogen sidder fast i bukserne.. Hans joke hver gang er endten "ja så fik jeg da en torsk på krogen, eller nej Nice en lækker sild på krogen.

Nå for søren, langt hår, kan også sidde fast i lynlåsen, på jakken.

Armmennn jeg ku blive ved

Anmeld Citér

28. oktober 2021

IenFart

Profilbillede for IenFart

Det kan være han bare fik sagt noget forkert eller at ordet for ham har en lidt anden betydning. Hvis han siger det igen på et tidspunkt kan du spørge hvad han mener, ellers slip det. Hvis I ellers hygger jer så tænk på noget andet.

Anmeld Citér

28. oktober 2021

Anonym trådstarter

IenFart skriver:

Det kan være han bare fik sagt noget forkert eller at ordet for ham har en lidt anden betydning. Hvis han siger det igen på et tidspunkt kan du spørge hvad han mener, ellers slip det. Hvis I ellers hygger jer så tænk på noget andet.

Det var et godt råd! Ja vi hygger os når vi er sammen nemlig. 

Anmeld Citér

28. oktober 2021

AnoMor

StineW79 skriver:

Altså min kæreste faldt da for min total tumpet, klodsethed, dengang vi mødte hinanden, og lærte hinanden at kende som venner. 

Lige meget hvordan og hvor mange vi sad sammen også spiste, lykkedes det på en eller anden måde, at spilde et eller andet på ham, uden at ramme andre, ved bordet�� Seriøst pinligt, men han syntes på en eller anden måde det var lidt sødt... 

Eller vi ku gå ved siden af hinanden, på vejen også snubler jeg da self over en flise. 

Har også presteret at sætte mig på en stol, hvorefter den helt stille og roligt tipper bagover, mens jeg næsten slet ik opdager hva der sker, inden jeg ligger med begge ben i luften, på ryggen.. 

Eller mit berømte hul i hagen, som opstår når jeg er rigtig træt og prøver på at tage noget at drikke, men som bare stille og roligt render ned af hagen på mig.. 

Hov var der is på fortovet, jamen så glider jeg let og elegant og lander flat på ryggen, mens han står solidt på begge fødder og griner af mig.

Hov blir colaflasken blød, i plastiken, når men hælder af de, så der blir hældt cola overalt..

Nååår man skal holde fast i kæderne på gyngen, for ik at falde bagover..

Årh nej fiskekrogen sidder fast i bukserne.. Hans joke hver gang er endten "ja så fik jeg da en torsk på krogen, eller nej Nice en lækker sild på krogen.

Nå for søren, langt hår, kan også sidde fast i lynlåsen, på jakken.

Armmennn jeg ku blive ved

Tak for et godt grin. Er glad for jeg ikke er den eneste klumpe dumpe i forummet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.