Altså min kæreste faldt da for min total tumpet, klodsethed, dengang vi mødte hinanden, og lærte hinanden at kende som venner.
Lige meget hvordan og hvor mange vi sad sammen også spiste, lykkedes det på en eller anden måde, at spilde et eller andet på ham, uden at ramme andre, ved bordet Seriøst pinligt, men han syntes på en eller anden måde det var lidt sødt...
Eller vi ku gå ved siden af hinanden, på vejen også snubler jeg da self over en flise.
Har også presteret at sætte mig på en stol, hvorefter den helt stille og roligt tipper bagover, mens jeg næsten slet ik opdager hva der sker, inden jeg ligger med begge ben i luften, på ryggen..
Eller mit berømte hul i hagen, som opstår når jeg er rigtig træt og prøver på at tage noget at drikke, men som bare stille og roligt render ned af hagen på mig..
Hov var der is på fortovet, jamen så glider jeg let og elegant og lander flat på ryggen, mens han står solidt på begge fødder og griner af mig.
Hov blir colaflasken blød, i plastiken, når men hælder af de, så der blir hældt cola overalt..
Nååår man skal holde fast i kæderne på gyngen, for ik at falde bagover..
Årh nej fiskekrogen sidder fast i bukserne.. Hans joke hver gang er endten "ja så fik jeg da en torsk på krogen, eller nej Nice en lækker sild på krogen.
Nå for søren, langt hår, kan også sidde fast i lynlåsen, på jakken.
Armmennn jeg ku blive ved