Anonym skriver:
Stort tillykke med graviditeten 
Tak fordi du deler dine erfaringer. Vi har bestilt tid til blodprøver og en sædtest mere af min mand. Efter der kan vi blive henvist. Så det vil vi gøre.
Hvordan har du håndteret det ifht familie? Har i delt at i har været igang med projekt baby eller?
Vi valgte at fortælle familie og arbejdsgiver om det da vi havde overstået udredning og forundersøgelse og stod over for at komme i gang med selve behandlingen. De ting tog ca. et halvt år i det offentlige. Da vi havde ventet yderligere pga. ferie og strejke, valgte vi at skifte til en privatpraktiserende og kom i gang med det samme uden ventetid der.
Vi gjorde det fra starten klart for familien at vi ikke havde lyst til at snakke om det medmindre vi selv bragte det op. De måtte bare vente på de gode nyheder. Til gengæld har jeg gennem det hele talt rigtig meget med mine veninder om det.
Jeg oplevede det kun positivt at dele det med de nærmeste. Jeg tror man må gøre op med sig selv hvor meget man vil dele - jeg er som sådan tæt med min familie, men jeg kunne ikke overskue at behandlingen skulle være et samtaleemne hver gang vi ses, så derfor valgte vi at gøre det på den måde. Omvendt synes jeg også de skulle vide hvad der var på spil, for jeg har været meget mentalt påvirket af det gennem forløbet.
Anmeld
Citér