Date vil træne med mig- men

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Lige styrketræning er det vel ok at være dårlig til som kvinde, altså så han kan vise sig som den store stærke mand , det er vel derfor han vil træne med dig, altså for af vise muskler

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2021

Anonym trådstarter

Fortvivlet skriver:

Lige styrketræning er det vel ok at være dårlig til som kvinde, altså så han kan vise sig som den store stærke mand , det er vel derfor han vil træne med dig, altså for af vise muskler

Haha tror du det var for at vise muskler?  

Anmeld Citér

13. oktober 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Jeg var taget afsted og set det som en evt sjov oplevelse ift afslørende  trænings tøj. Det er jo hvad man selv gør det til

Anmeld Citér

13. oktober 2021

Anonym trådstarter

Esj skriver:

Jeg var taget afsted og set det som en evt sjov oplevelse ift afslørende  trænings tøj. Det er jo hvad man selv gør det til

Jeg har os sagt ja. Men det mere fordi på første date gik vi tur og havde jakker på, så er lidt nervøs for om han får et chok når han ser mig uden jakke på  Jeg er overvægtig. Men altså han skulle jo se det før eller siden  Jeg vil tage det cool..

Anmeld Citér

13. oktober 2021

Kir

Når du er glad for træning så tror jeg det sikkert bliver en fin date og tænker det går fint med styrketræning, man løfter jo bare så meget man kan. Mht at vise kroppen, så kan jeg virkelig godt forstå dig, jeg er selv tyk. Men hvis han ikke vil date dig fordi du er overvægtig, så er han da godt nok overfladisk. Og så tænker jeg du kan finde noget bedre  

Anmeld Citér

13. oktober 2021

Anonym trådstarter

Kir skriver:

Når du er glad for træning så tror jeg det sikkert bliver en fin date og tænker det går fint med styrketræning, man løfter jo bare så meget man kan. Mht at vise kroppen, så kan jeg virkelig godt forstå dig, jeg er selv tyk. Men hvis han ikke vil date dig fordi du er overvægtig, så er han da godt nok overfladisk. Og så tænker jeg du kan finde noget bedre  

Jeg nøjes med løbebåndet i dag..

Jeg er helt enig i det sidste du skriver.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.