Date vil træne med mig- men

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.179 visninger
15 svar
15 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. oktober 2021

Anonym trådstarter

God aften, jeg har været på en date i dag, og den gik rigtig godt

Men men men, nu har han spurgt mig om jeg har lyst til at træne sammen med ham i morgen.

Han er mere sportslig end jeg og dyrker hård styrketræning. Jeg synes jo det lyder hyggeligt hvad han foreslår, men ærligttalt er jeg lidt nervøs for at skulle træne sammen.. Fordi det er lang tid siden jeg har styrketrænet og jeg for det meste plejer at gå på løbebånd.

Er det dumt at jeg siger nej, fordi jeg er lidt nervøs for det? Hvad havde I gjort?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

God aften, jeg har været på en date i dag, og den gik rigtig godt

Men men men, nu har han spurgt mig om jeg har lyst til at træne sammen med ham i morgen.

Han er mere sportslig end jeg og dyrker hård styrketræning. Jeg synes jo det lyder hyggeligt hvad han foreslår, men ærligttalt er jeg lidt nervøs for at skulle træne sammen.. Fordi det er lang tid siden jeg har styrketrænet og jeg for det meste plejer at gå på løbebånd.

Er det dumt at jeg siger nej, fordi jeg er lidt nervøs for det? Hvad havde I gjort?

Jeg havde forklaret det, sagt at jeg ikke havde trænet og var lidt nervøs... 

Vær på forkant..

Anmeld Citér

12. oktober 2021

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Jeg havde forklaret det, sagt at jeg ikke havde trænet og var lidt nervøs... 

Vær på forkant..

Okay, men du ville stadig have taget med til træning?

Anmeld Citér

12. oktober 2021

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg ville kun tage med, hvis jeg oprigtigt tænkte det var en god ide. 

Hvis træning ikke siger dig noget, skal du ikke lade som om det gør. Og hvis du er mere til cardio end styrke, så holder du også fast i det. Lad være med at gå på kompromis med dig selv, for en date  

Men fortæl ham det.!!!  Du kan jo sige at du godt kan tage med, og du lover at gøre et forsøg på at smile sødt ovre fra løbebåndet, hvis du altså ikke har for travlt med at hive lungerne retur i brystkassen  

Anmeld Citér

12. oktober 2021

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Jeg ville kun tage med, hvis jeg oprigtigt tænkte det var en god ide. 

Hvis træning ikke siger dig noget, skal du ikke lade som om det gør. Og hvis du er mere til cardio end styrke, så holder du også fast i det. Lad være med at gå på kompromis med dig selv, for en date  

Men fortæl ham det.!!!  Du kan jo sige at du godt kan tage med, og du lover at gøre et forsøg på at smile sødt ovre fra løbebåndet, hvis du altså ikke har for travlt med at hive lungerne retur i brystkassen  

Haha  Ja du har ret, jeg havde nu heller ikke tænkt mig at sige jeg ville styrke træne men nævne at jeg ville tage cardio. 

Anmeld Citér

12. oktober 2021

Kir

Altså jeg ville aldrig tage ud at træne på en date men træningscentre er heller ikke lige mig. Og jeg ville ikke bryde mig om at skulle stå i træningstøj og svede sammen med en date. Så jeg ville sige nej og så foreslå noget andet vi kunne lave sammen i stedet. Tænker også at man jo ikke behøver at have samme interesser for at passe sammen  

Anmeld Citér

12. oktober 2021

Anonym trådstarter

Kir skriver:

Altså jeg ville aldrig tage ud at træne på en date men træningscentre er heller ikke lige mig. Og jeg ville ikke bryde mig om at skulle stå i træningstøj og svede sammen med en date. Så jeg ville sige nej og så foreslå noget andet vi kunne lave sammen i stedet. Tænker også at man jo ikke behøver at have samme interesser for at passe sammen  

Det ik fordi jeg ikke interesserer mig for træning, det gør jeg- men ikke på samme niveau som ham. 
Det er netop os det med at skulle i trænings tøj der skræmmer lidt hehe. Det er jo mere afslørende

Anmeld Citér

12. oktober 2021

Charl90

Jeg var taget afsted det er da en god aktivitet at lave sammen. Hvis han er god til at træne så er han sikkert også god til at hjælpe/støtte dig i styrketræning.

Hvis du ikke synes det går så godt kan du jo altid sige at nu vil du træne cardio og skifte til løbebåndet...

Anmeld Citér

12. oktober 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Okay, men du ville stadig have taget med til træning?

Hvis jeg var intresseret i det der skulle ske, så ja.. træning er ikke lige mig... 

Så tag med hvis du har lyst til at træne, ellers så foreslå noget andet. 

Anmeld Citér

12. oktober 2021

Kontrast

Jeg løber med min kæreste og vi har også styrketrænet enkelte gange, så er enig i at det er gode aktiviteter at have sammen. Vi startede dog først efter et halvt års tid, da det var lidt for grænseoverskridende for mig til at begynde med. Jeg håber, at I får en god næste date, uanset om I skal træne eller ej 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.