Flytte sammen & være officielle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2021

Anonym

Anonym skriver:

Hvor langtid gik der før i blev officielle på Facebook, og hvor langtid gik der før i flyttede sammen? 

Jeg har absolut ingen erfaring med dette, da jeg kun har haft et forhold på 11.5 år....

Jeg har slet ikke Facebook, og aner ikke, hvad han har angivet

Men…vi blev vel “officielle” efter et par måneder sammen. Flyttede dog først sammen efter et par år…vi blev enige om, at det var spild af leje at have to lejligheder, når vi alligevel altid var sammen

I år har vi været sammen i 16 år

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Hvor langtid gik der før i blev officielle på Facebook, og hvor langtid gik der før i flyttede sammen? 

Jeg har absolut ingen erfaring med dette, da jeg kun har haft et forhold på 11.5 år....

Jeg var aldrig officiel med min søns far på facebook, heller ikk da vi flyttede sammen. 

min sidste ex var jeg heller aldrig officiel med på facebook. Det er ikk noget beg går op i. Dem jeg kender ved hvem jeg er sammen med. Det er rigeligt for mig. 

Anmeld Citér

12. oktober 2021

Anonym

Flytte sammen efter 4 mdr og officielle på FB efter 5 mdr

Anmeld Citér

12. oktober 2021

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Det er to ret forskellige ting, du spørger til Flytte sammen gjorde vi halvandet-til-to års tid efter at vi var begyndt at kæreste rundt, fordi vi gerne ville en tur til udlandet og bo. Men jeg tror aldrig at vi har gjort noget officielt på sociale medier, det ser jeg ikke er behov for. Vi har være sammen i 14 år, er gift og har børn.

Anmeld Citér

13. oktober 2021

Frizzy

Synes status på Facebook er noget man går op i som 20 årig. I 40’erne skænker jeg det ikke en tanke. Jeg ville nok synes min mand ville være underlig hvis han skrev single, da vi har haft kobberbryllup.

Vi flyttede sammen efter tre måneder og solgte hans lejlighed efter et år.

Anmeld Citér

13. oktober 2021

B&J

Vi flytte faktisk sammen fra dag 1

Kun fordi han kom fra kbh og skulle hele vejen over til mig bare for at se om det skulle være os ja siden er han ikke flyttet ud igen nu har vi været sammen i 13 1/2år 

Facebook kan jeg ikke huske 

Anmeld Citér

13. oktober 2021

Kontrast

Vi skrev det på Facebook efter 2-3 måneder (det var i 2016) og efter 8 måneder flyttede vi sammen. I dag har jeg hverken Facebook eller instagram. Det er ikke så vigtigt for mig mere.

Anmeld Citér

13. oktober 2021

Komnubaby3

Vi har ikke offentlig status på fb. Den betyder ikke noget for nogle af os, og så er vi også bare private. Dem der skal vide det, de ved det

Vi flyttede sammen efter 3 år. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.