Flytte sammen & være officielle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.460 visninger
17 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. oktober 2021

Anonym trådstarter

Hvor langtid gik der før i blev officielle på Facebook, og hvor langtid gik der før i flyttede sammen? 

Jeg har absolut ingen erfaring med dette, da jeg kun har haft et forhold på 11.5 år....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Ingen af os har parforholds status på Facebook. Der gik ca 2 år før vi flyttede sammen 

Anmeld Citér

11. oktober 2021

Jopige

Anonym skriver:

Hvor langtid gik der før i blev officielle på Facebook, og hvor langtid gik der før i flyttede sammen? 

Jeg har absolut ingen erfaring med dette, da jeg kun har haft et forhold på 11.5 år....

Vi blev facebook officielle efter 1 måned og flyttede sammen efter 16 måneder.

Anmeld Citér

11. oktober 2021

Anonym

En måned før det kom på fb. Hvis vi var blevet kærester i dag havde jeg ikke gidet opdatere 

Flyttede sammen efter 8 mdr

Anmeld Citér

11. oktober 2021

Anonym

Vi flyttede sammen efter 7-8 måneder, tror faktisk ikke at vi blev Facebook-officielle før vi blev gift (efter 3 år)

Anmeld Citér

11. oktober 2021

Lala

Profilbillede for Lala

Vi flyttede sammen efter 4-5 måneder, og har aldrig været officielle på fb. Jeg er privat af natur, og deler meget få oplysninger om mig selv. 

Anmeld Citér

11. oktober 2021

Anonym

Intet officielt på fb, min kæreste dyrker sociale medier, jeg har ingen pånær fb, som jeg ikke har været på i over 2 år tror jeg.

Vi flyttede sammen knap et år senere, nok så hurtigt fordi vi var langdistance kærester og der var en åbning omkring et arbejde og en lejlighed for lejen var udløbet, ellers havde vi nok ventet. 

Anmeld Citér

11. oktober 2021

Ananas

Min kæreste kunne ikke vente og delte nyheden på fb samme dag som vi blev enige om at give det en titel der havde vi så datet nogle måneder inden da. Vi flyttede sammen ca et halvt år efter. 

Anmeld Citér

11. oktober 2021

fehår

Intet på Facebook, så vidt jeg husker. Vi flyttede sammen efter 1 1/2 år sammen.

Anmeld Citér

11. oktober 2021

MEF

Vi flyttede sammen efter 6 måneder. Vi er nu gift med to unger og er stadig ikke officielle på Facebook… det virker fuldstændig ligegyldigt for mig! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.