Anonym skriver:
Hvad mener du helt præcist med sexdate? Og hvordan mødte du de mænd?
Selv i mit forhold med min nu x kæreste havde jeg svært ved at han skulle se visse dele af min krop, og det tog lang tid før jeg var tryg ved det. Lyder som du har haft nogle gode oplevelser med at sexdate.
Hovedsagelig tinder
men mænd der vil knalde kan man finde alle steder haha! jeg er en lidt følsom type, får nemt følelser. Så fandt hurtigt ud af at vælge lækre mænd der tændte mig, men ellers ikke var min type. På den måde undgik jeg at få følelser i klemme. Og så var jeg tydelig med det jeg ønskede. Alligevel ender det jo ofte med at man får talt sammen og bliver lidt tætte, måske også fordi det er en meget ærlig og rå måde at mødes på. En del fyre har villet mere end end de oprindelig udtrykte og der har jeg måttet droppe kontakten.
en enkelt tænker jeg stadig på, han skulle ikke være min kæreste, det ville aldrig blive et sundt forhold, men vi kom meget tæt på hinanden og kom nok også til at såre hinanden på forskellig vis.
så ja, tænker sex ofte udløser nogle følelser, så man skal være ret klar på hvad man vil og spørge ind til den andens intentioner.
for mig er mit sexliv blevet bedre. Jeg har turdet være mig selv mere og give udtryk for det jeg ville have og give slip. I et forhold har jeg tidligere haft svært ved at være “egoistisk” insistere på tid til min orgasme og det jeg ville, men været mere en pleaser. Faktisk oplevet jeg, at de kærester jeg har haft siden har været mere tilfreds med vores sexliv fordi jeg viser hvad jeg vil have. Skørt, jeg har holdt mig tilbage så mange år. Men det er der nok mange kvinder der gør. Pæn pige syndrom…
og held og lykke
Anmeld
Citér