Mit udseende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg synes virkelig ikke jeg er pæn, eller særlig tiltrækkende for det modsatte køn. Jeg vejer nu 22 kg for meget.

Jeg er i gang med at arbejde med selvværdet. Selvom det er fint egentlig og jeg bare generelt ikke er tilfreds med udseendet  Men hvor pokker er det svært når man på et tidspunkt gerne vil begynde og date igen. Er indforstået med jeg først skal få det bedre med spejlbilledet før jeg begynder på det.

Brysterne hænger langt nede, og kroppen kunne bruge en opstramning. Men det er jeg så småt i gang med.

Er der andre der har været i samme båd, og ikke er tilfreds med udseendet?

Jeg ved at udseendet ikke betyder alt når man skal date, men det betyder stadig noget..

Havde brug for at dele det med nogle. 
Jeg har ikke brug for at høre at det er noget pjat, at man tænker på sit udseende.. 

Hvis du har mod på det, kan det være en ide at “sexdate”, her får man masser af bekræftelse og det kan give en kropslig selvtillid til at springe ud i kærestedating. Mine bryster hænger ned til maven og jeg er blød alle steder og lidt overvægtig. Efter skilsmisse var jeg ikke interesseret i en kæresste og havde det ret skidt med min krop. Ikke datet siden jeg var 23 og smækker/lækker der stod jeg, 13 år senere, 15 kg tungere og mærket af 2 barnefødsler. Det var guld værd at date casuel, mænd er billige, taknemmelige søde væsner haha!  Og jeg fik masser af komplimenter og jeg oplevede aldrig at nogen ikke ville ses igen.

Nu har jeg det fint med morkrop og hængebryster. Jeg har ntet problem med at vise selvtillid ved kærestedating

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2021

Anonym trådstarter

Hvis du har mod på det, kan det være en ide at “sexdate”, her får man masser af bekræftelse og det kan give en kropslig selvtillid til at springe ud i kærestedating. Mine bryster hænger ned til maven og jeg er blød alle steder og lidt overvægtig. Efter skilsmisse var jeg ikke interesseret i en kæresste og havde det ret skidt med min krop. Ikke datet siden jeg var 23 og smækker/lækker der stod jeg, 13 år senere, 15 kg tungere og mærket af 2 barnefødsler. Det var guld værd at date casuel, mænd er billige, taknemmelige søde væsner haha!  Og jeg fik masser af komplimenter og jeg oplevede aldrig at nogen ikke ville ses igen.

Nu har jeg det fint med morkrop og hængebryster. Jeg har ntet problem med at vise selvtillid ved kærestedating

Hvad mener du helt præcist med sexdate? Og hvordan mødte du de mænd?  Selv i mit forhold med min nu x kæreste havde jeg svært ved at han skulle se visse dele af min krop, og det tog lang tid før jeg var tryg ved det. Lyder som du har haft nogle gode oplevelser med at sexdate.

Anmeld Citér

10. oktober 2021

Panther

Profilbillede for Panther

Gå all in på det du er.. Hvis dit hår kruser og krøller så kram noget styling paste i det, så du owner vildskaben.. det er også en hurtig og nem løsning for hvem fanden gider at bruge en time hver morgen på at sætte hår. 
Og ja - træn! Ikke med det mål at tabe dig (selvom det unægteligt ofte hænger sammen) - men for at føle dig stærk og sund! Spis godt - behandl din krop som om du elsker den.

Anmeld Citér

11. oktober 2021

Anonym

Anonym skriver:

Hvad mener du helt præcist med sexdate? Og hvordan mødte du de mænd?  Selv i mit forhold med min nu x kæreste havde jeg svært ved at han skulle se visse dele af min krop, og det tog lang tid før jeg var tryg ved det. Lyder som du har haft nogle gode oplevelser med at sexdate.

Hovedsagelig tinder men mænd der vil knalde kan man finde alle steder haha! jeg er en lidt følsom type, får nemt følelser. Så fandt hurtigt ud af at vælge lækre mænd der tændte mig, men ellers ikke var min type. På den måde undgik jeg at få følelser i klemme. Og så var jeg tydelig med det jeg ønskede. Alligevel ender det jo ofte med at man får talt sammen og bliver lidt tætte, måske også fordi det er en meget ærlig og rå måde at mødes på. En del fyre har villet mere end end de oprindelig udtrykte og der har jeg måttet droppe kontakten.

en enkelt tænker jeg stadig på, han skulle ikke være min kæreste, det ville aldrig blive et sundt forhold, men vi kom meget tæt på hinanden og kom nok også til at såre hinanden på forskellig vis.

så ja, tænker sex ofte udløser nogle følelser, så man skal være ret klar på hvad man vil og spørge ind til den andens intentioner.

for mig er mit sexliv blevet bedre. Jeg har turdet være mig selv mere og give udtryk for det jeg ville have og give slip. I et forhold har jeg tidligere haft svært ved at være “egoistisk” insistere på tid til min orgasme og det jeg ville, men været mere en pleaser. Faktisk oplevet jeg, at de kærester jeg har haft siden har været mere tilfreds med vores sexliv fordi jeg viser hvad jeg vil have. Skørt, jeg har holdt mig tilbage så mange år. Men det er der nok mange kvinder der gør. Pæn pige syndrom…

og held og lykke

Anmeld Citér

11. oktober 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hovedsagelig tinder men mænd der vil knalde kan man finde alle steder haha! jeg er en lidt følsom type, får nemt følelser. Så fandt hurtigt ud af at vælge lækre mænd der tændte mig, men ellers ikke var min type. På den måde undgik jeg at få følelser i klemme. Og så var jeg tydelig med det jeg ønskede. Alligevel ender det jo ofte med at man får talt sammen og bliver lidt tætte, måske også fordi det er en meget ærlig og rå måde at mødes på. En del fyre har villet mere end end de oprindelig udtrykte og der har jeg måttet droppe kontakten.

en enkelt tænker jeg stadig på, han skulle ikke være min kæreste, det ville aldrig blive et sundt forhold, men vi kom meget tæt på hinanden og kom nok også til at såre hinanden på forskellig vis.

så ja, tænker sex ofte udløser nogle følelser, så man skal være ret klar på hvad man vil og spørge ind til den andens intentioner.

for mig er mit sexliv blevet bedre. Jeg har turdet være mig selv mere og give udtryk for det jeg ville have og give slip. I et forhold har jeg tidligere haft svært ved at være “egoistisk” insistere på tid til min orgasme og det jeg ville, men været mere en pleaser. Faktisk oplevet jeg, at de kærester jeg har haft siden har været mere tilfreds med vores sexliv fordi jeg viser hvad jeg vil have. Skørt, jeg har holdt mig tilbage så mange år. Men det er der nok mange kvinder der gør. Pæn pige syndrom…

og held og lykke

Okay, det har jeg ikke før begivet mig ud i , mødes med mænd udelukkende for sex Har tænkt på at prøve tinder appen, men jeg er bange for jeg løber ind i min x kæreste eller andre bekendte venner derinde  Men den chance er der vel altid. 

Anmeld Citér

11. oktober 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

og held og lykke

Har oprettet mig på tinder

Anmeld Citér

13. oktober 2021

Anonym trådstarter

Lille Update:

Det går godt på Tinder! Har fået en del match derinde og der er mange der skriver til mig og vil mødes. Det havde jeg ikke lige regnet med.

Anmeld Citér

13. oktober 2021

Anonym trådstarter

Men jeg har et problem. Pt bor jeg hos mine forældre. Jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal sige til dem, hvis jeg gerne vil ud og mødes en aften med min date. Mine forældre er muslimer. 
Jeg kan jo ikke rigtig snige mig ud af døren uden at informere dem. De er bange for der skal ske mig noget, ved godt det er ud af omsorg, men de vil helt sikkert reagere meget meget negativt på det. Og det frygter jeg faktisk lidt.

Anmeld Citér

14. oktober 2021

Anonym

Nå nej, det er da lidt et problem. Måske kan du bare mødes om dagen i starten og så se det lidt an? Bare en kop kaffe - det er jo ret uskyldigt og de behøver jo ikke at vide det...

Anmeld Citér

14. oktober 2021

Anonym trådstarter

Nå nej, det er da lidt et problem. Måske kan du bare mødes om dagen i starten og så se det lidt an? Bare en kop kaffe - det er jo ret uskyldigt og de behøver jo ikke at vide det...

Ja, men altså jeg plejer ikke at tage ud normalt, så hvis jeg skulle være væk i længere end en time begynder mine forældre at undre sig Og vil vide hvor jeg skal hen. Så de ville nok være mistænksomme.Pointen er at jeg nok uanset hvad ville vække opsigt. Men det er måske også lige meget. Jeg hader bare hvis det skal blive til et skænderi

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.