Tips og tricks??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2021

Anonym

Det er jo ikke sikkert “fejlen” ligger hos dig? Vi fandt efter mange måneders forsøg ud af at min kærestes sæd er en smule forringet. Vi fandt samtidig ud af at for meget sex udtømte dem, så dee ingen sædceller var. Vi har derfor erfaret at 3,5 eller mere er det bedste at have som mellemrum mellem sex, så vi skal reelt holde os fra hinanden i mindst 3-4 dage inden ægløsning. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Anonym skriver:

Det er jo ikke sikkert “fejlen” ligger hos dig? Vi fandt efter mange måneders forsøg ud af at min kærestes sæd er en smule forringet. Vi fandt samtidig ud af at for meget sex udtømte dem, så dee ingen sædceller var. Vi har derfor erfaret at 3,5 eller mere er det bedste at have som mellemrum mellem sex, så vi skal reelt holde os fra hinanden i mindst 3-4 dage inden ægløsning. 

Hvordan fandt i ud af det

Anmeld Citér

8. oktober 2021

LilleØnskeSpir

Anonym skriver:

Vi har også tænkt på at få ham testet. Men har oplevet et par gange nu at et æg bliver befrugtet og at min mens kommer alligevel. Så nu har jeg købt Femina fructus (babyklister), så må vi se om der bliver gevinst

Hmm, ja det giver mening, jeg sku meget gerne have ægløsning på mandag ish, så må jeg lige holde ham på afstand

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.