Hvornår bliver jeg mon gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Du er bestemt ikke alene. Vi er også gået ind i 8. Cyklus efter en MA i februar og en bio for nogle dage siden 11. Måneder siden vi startede på forsøget på første barn. Suk. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2021

MR1991

Sommersol2021 skriver:

Du er bestemt ikke alene. Vi er også gået ind i 8. Cyklus efter en MA i februar og en bio for nogle dage siden 11. Måneder siden vi startede på forsøget på første barn. Suk. 

Øv hvor jeg føler med jer. Jeg håber virkelig den de der i den her cyklus. Overvejer I læge, hvis der går et år?

Anmeld Citér

30. september 2021

BabyIgen2022

Jeps. Cyklus 12 lige nu med ægløsningsteste. "Storesøster" kom i cyklus 4, hvoraf nogle var blinde skud, inden jeg fandt ud af min cyklus og fik brugt ægløsningsteste. Vi har været igennem udredning både offentligt og lidt i  privat-regi nu, og vi fejler nul og niks. Tværtimod... Fx har min mand dobbelt så mange sædceller i en milliliter sæd, som en gennemsnitlig dansk mand Det er enorm frustrerende ikke at kende en årsag...

Anmeld Citér

30. september 2021

MR1991

BabyIgen2022 skriver:

Jeps. Cyklus 12 lige nu med ægløsningsteste. "Storesøster" kom i cyklus 4, hvoraf nogle var blinde skud, inden jeg fandt ud af min cyklus og fik brugt ægløsningsteste. Vi har været igennem udredning både offentligt og lidt i  privat-regi nu, og vi fejler nul og niks. Tværtimod... Fx har min mand dobbelt så mange sædceller i en milliliter sæd, som en gennemsnitlig dansk mand Det er enorm frustrerende ikke at kende en årsag...

Øv altså, og det er så frustrerende at vente, især når alt bare er top ved jer . Påbegynder I noget behandling nu så? 

Jeg kender et par, hvor der heller ikke var noget, men det handlede om timing, og så blev hun kan insemineret og så var den der

Anmeld Citér

30. september 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
MR1991 skriver:

Øv hvor jeg føler med jer. Jeg håber virkelig den de der i den her cyklus. Overvejer I læge, hvis der går et år?

Tak Jeg er meget i tvivl med læge. Udredning for graviditetstab får man først efter 3. tab og udredning for om vi kan blive gravide behøver vi jo ikke rigtigt, for jeg er blevet gravid 2 ud af i alt 8 cykli, så det kan vi jo godt. Så vi passer ikke rigtig ind i nogen af mulighederne medmindre vi mister en gang til

Men ellers ville jeg da klart søge læge bare for at få noget vished. 

Anmeld Citér

1. oktober 2021

BabyIgen2022

MR1991 skriver:

Øv altså, og det er så frustrerende at vente, især når alt bare er top ved jer . Påbegynder I noget behandling nu så? 

Jeg kender et par, hvor der heller ikke var noget, men det handlede om timing, og så blev hun kan insemineret og så var den der

Måske. Vi tygger lige på det. Vi har snakket med en klinik og de er ikke glade for at skulle insiminere mig, fordi jeg naturligt danner så mange fine ægblærere, så de frygter at jeg med ganske få hormoner vil risikere at frigive for mange æg. Og så har vi barn i forvejen og et par bio'er denne gang. Timing tror jeg, vi har styr på   Så deres anbefaling er IVF og det er vildt synes jeg. Men der lå også en logik i at tage æggene ud og se, om de fejlede noget. Om de blev befrugtede rigtigt og delte sig rigtig, og udnytte, at jeg formentligt med et lille hormontilskud ville danne mange æg.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.