Hvornår bliver jeg mon gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.044 visninger
15 svar
0 synes godt om
30. september 2021

MR1991

Hej med jer

Jeg har virkelig bare brug for at lukke ud jeg har lige fået menstruation ca 2 dage forsinket. Og nu tager vi hul på cyklus nr 7. Første gang var det i første forsøg, så jeg er ved at gå til. Øj hvor vil jeg bare gerne have, det sker snart. Sidste måned brugt vi ægløsningstest. Og den blev positiv. 

Jeg ved sgu snart ikke hvad vi skal gøre Min mand har tilbud at tage en hjemmetest med sæd. Men er det spild af penge? 

Jeg havde bare lige brug for at sige øf, fordi jeg tænker andre har prøvet det samme som mig. I må gerne  dele tanker, og hvor lang tid det tog jer at lave nr 2 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2021

Charl90

Med min søn tog det 14 måneder.

Med nr2 tog det 8 måneder som endte i en SA i uge 11. 12 måneder inden denne graviditet. Nu 12+3

Det skal nok komme. Hvis I når op på 12 måneder så kan i via lægen få henvisning til tjek. Men mon ikke det snart sker mener det er 85% der er blevet gravide ingen for ét år.

Prøv med ÆL tests igen. Det gjorde forskellen for mig.

Anmeld Citér

30. september 2021

Enmere20

Denne gang som så var nr 3 har det taget lige over 1 år med en enkelt bio i 2 cyklus. Vi var igang med tjek for at blive henvist videre. Fik fjernet en lille polyp forneden efter gyn. Undersøgelse og så blev jeg gravid  

Anmeld Citér

30. september 2021

MR1991

Charl90 skriver:

Med min søn tog det 14 måneder.

Med nr2 tog det 8 måneder som endte i en SA i uge 11. 12 måneder inden denne graviditet. Nu 12+3

Det skal nok komme. Hvis I når op på 12 måneder så kan i via lægen få henvisning til tjek. Men mon ikke det snart sker mener det er 85% der er blevet gravide ingen for ét år.

Prøv med ÆL tests igen. Det gjorde forskellen for mig.

Dejligt med din erfaring, og stort tillykke med din graviditet 

Vi vil også slutte en tur til læge, når der er gået et år. Der er ingen grund til at udsætte det men min mand tror også det sker af sig selv, og det har han nok ret i

Hvornår endt du med at bruge ÆL test? Og hvor mange gange

Anmeld Citér

30. september 2021

Morpåudebane

Føler med dig 100% Det er drøn hamrende irriterende og mega frusterende !! Mine to er lavet i første forsøg! Men nr. 3 lader vente på sig!! Vi er lige gået ind i 8. Cyklus

Anmeld Citér

30. september 2021

MR1991

Enmere20 skriver:

Denne gang som så var nr 3 har det taget lige over 1 år med en enkelt bio i 2 cyklus. Vi var igang med tjek for at blive henvist videre. Fik fjernet en lille polyp forneden efter gyn. Undersøgelse og så blev jeg gravid  

Hvor de det vildt, at den bare har siddet der, og nok gjort det hele mere besværligt. Jeg må vist bare væbne mig med tålmodighed

Anmeld Citér

30. september 2021

Charl90

MR1991 skriver:

Dejligt med din erfaring, og stort tillykke med din graviditet 

Vi vil også slutte en tur til læge, når der er gået et år. Der er ingen grund til at udsætte det men min mand tror også det sker af sig selv, og det har han nok ret i

Hvornår endt du med at bruge ÆL test? Og hvor mange gange

Jeg brugte ÆL efter 14 måneder første gang. Uregelmæssig cyklus gjorde det svært. Startede først da jeg var gravid

Denne gang startede jeg efter 7 måneder og blev så gravid. Desværre en SA. Brugte ÆL test igen efter min SA og blev straks gravid.

Stop for mig har de været effektive. Min ÆL har også ligget et par dage senere end forventet.

Held og lykke når I har gjort det én lykkes det nok igen

Anmeld Citér

30. september 2021

MR1991

Morpåudebane skriver:

Føler med dig 100% Det er drøn hamrende irriterende og mega frusterende !! Mine to er lavet i første forsøg! Men nr. 3 lader vente på sig!! Vi er lige gået ind i 8. Cyklus

På mange måder er jeg glad for, jeg ikke er alene, selvom jeg håber for andre, den er der snart. Jeg tror en af forskellene for mig denne gang er, at jeg fremme fokuseret på det, første gang tænkt vi, når ja, der går nok lang tid, og så var den der i første omgang. Har du prøvet ÆL test?

Anmeld Citér

30. september 2021

MR1991

Charl90 skriver:

Jeg brugte ÆL efter 14 måneder første gang. Uregelmæssig cyklus gjorde det svært. Startede først da jeg var gravid

Denne gang startede jeg efter 7 måneder og blev så gravid. Desværre en SA. Brugte ÆL test igen efter min SA og blev straks gravid.

Stop for mig har de været effektive. Min ÆL har også ligget et par dage senere end forventet.

Held og lykke når I har gjort det én lykkes det nok igen

Jeg oplevede nemlig også at min ÆL lå meget senere end de 14 dage. Vist helt henne ved 18 dagen

Jeg skal vist bare have købt en stak igen

Anmeld Citér

30. september 2021

Morpåudebane

MR1991 skriver:

På mange måder er jeg glad for, jeg ikke er alene, selvom jeg håber for andre, den er der snart. Jeg tror en af forskellene for mig denne gang er, at jeg fremme fokuseret på det, første gang tænkt vi, når ja, der går nok lang tid, og så var den der i første omgang. Har du prøvet ÆL test?

Samme her, med mine to gik vi også ind i det med tanken om at det ville tage et par mdr. men denne gang er tankerne bare 110% koncentreret på det fordi det nu har taget så lang tid. 
Nej, jeg har ret tydelige ÆL tegn så føler jeg ikke er nødvendigt. vi har bare sex når vi har lyst og håber det rammer  … lysten er ofte lidt større i ugen med ÆL

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.