Date

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.232 visninger
18 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. september 2021

Anonym trådstarter

Hvis en kvinde inviterer en mandlig kollega ud fra sit arbejde (ud og spise) vil man ikke betegne det som en date? Eller et møde hvor man lærer hinanden bedre at kende, fordi hun er interesseret i ham?

Spørger fordi jeg snakkede med en om dette og vi er ikke helt enige i, om det er en “date” Jeg mener at hun er interesseret i ham, og gerne vil lære ham bedre at kende (uden for arbejdet) Og derfor en date, for at se om han er noget potentielt. Vedkommende havde informeret min veninde som er hans x kæreste, at hun ikke skal komme i hans hjem mere. (De er gode venner og ses indimellem)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2021

Savanna

Profilbillede for Savanna

Jooow. Det ville sgu også ligne en date efter min mening. 

En øl eller kop kaffe eller noget andet kunne godt tænkes. Men middag alligevel. Arg. 

Anmeld Citér

24. september 2021

Anonym trådstarter

Savanna skriver:

Jooow. Det ville sgu også ligne en date efter min mening. 

En øl eller kop kaffe eller noget andet kunne godt tænkes. Men middag alligevel. Arg. 

Ja  plus han siger min veninde ikke skal komme i hans hjem mere

Anmeld Citér

24. september 2021

Sukkermor

Jeg tænker også at det er en date.

Men jeg forstår ikke den del med, at han har sagt til din veninde, at hun ikke skal komme i hans hjem mere? Mener du at dét betyder, at han også opfatter det som en date og at han allerede inden 1. date “melder stille ud”, at han er optaget?

Anmeld Citér

24. september 2021

Anonym trådstarter

Jeg tænker også at det er en date.

Men jeg forstår ikke den del med, at han har sagt til din veninde, at hun ikke skal komme i hans hjem mere? Mener du at dét betyder, at han også opfatter det som en date og at han allerede inden 1. date “melder stille ud”, at han er optaget?

Ja det er korrekt forstået. Men han fortalte hende at han ikke opfatter det som en date. Men hvorfor skulle han så bagefter sige til hende, at hun ikke skal komme mere? Hvis det ikke var fordi han ikke havde en ide om at det kunne føre til mere, så giver det ikke mening han melder ud, at hun ikke skal derhjem igen.

Anmeld Citér

24. september 2021

Anonym trådstarter

24. september 2021

Baby.mamma

Det er en date, ja. 

Anmeld Citér

24. september 2021

Anonym trådstarter

Det er en date, ja. 

Præcis  Men han vil ikke indrømme det . Min veninde kan ikke forstå hun ikke må komme hos ham længere, når han siger det ikke er en date. 

Anmeld Citér

24. september 2021

Panther

Profilbillede for Panther
Anonym skriver:

Præcis  Men han vil ikke indrømme det . Min veninde kan ikke forstå hun ikke må komme hos ham længere, når han siger det ikke er en date. 

Måske gider han bare ikke se din veninde mere? Det behøver han vel ikke date en anden for at melde ud.

Anmeld Citér

24. september 2021

Anonym trådstarter

Måske gider han bare ikke se din veninde mere? Det behøver han vel ikke date en anden for at melde ud.

Måske

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.