Skal jeg blive?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2021

Anonym

Ej nej nej, det er fandme ikke i orden. Han respekterer dig tydeligvis slet ikke, når han synes, at det er i orden at kysse med en anden og oven i købet vil lade døren stå på klem ved at forblive venner med hende.

Skrot ham, det er bare et spørgsmål om tid før du tager ham i at have sex med hende.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ej nej nej, det er fandme ikke i orden. Han respekterer dig tydeligvis slet ikke, når han synes, at det er i orden at kysse med en anden og oven i købet vil lade døren stå på klem ved at forblive venner med hende.

Skrot ham, det er bare et spørgsmål om tid før du tager ham i at have sex med hende.

Han var her i torsdags sørme om hun ikke ringede og hab tog den og snakkede med hende i 30 min imens jeg var der   Han siger han bare vil have et godt venskab med hende og han kun vil mig, men jeg ved ikke hvad jeg skal tro

Anmeld Citér

25. september 2021

Anonym

Anonym skriver:

Han var her i torsdags sørme om hun ikke ringede og hab tog den og snakkede med hende i 30 min imens jeg var der   Han siger han bare vil have et godt venskab med hende og han kun vil mig, men jeg ved ikke hvad jeg skal tro

Hvorfor finder du dig i det? Det er tydeligvist ikke afsluttet med hende. 

stol på din mavefornemmelse og sig fra. 

Anmeld Citér

25. september 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvorfor finder du dig i det? Det er tydeligvist ikke afsluttet med hende. 

stol på din mavefornemmelse og sig fra. 

Har jeg også prøvet, men så begynder han på alt muligt med det mig han vil have og mig han elsker og vil have fremtid med

Anmeld Citér

25. september 2021

B&J

Jeg er ked af at læse du mener du fortjener en mand som ham. 
kan du sket ikke mærke hvor det her bære hen igennem alt det han lukker ud. Jeg håber virkelig Du snart indser at du er 100 gange bedre uden ham og du fortjener en mand der virkelig elsker dig og giver dig den respekt du fortjener 

Anmeld Citér

25. september 2021

Kontrast

Det lyder virkelig som om, at han bare prøver at helgardere sig, så han er sikker på at have den ene, hvis det ikke går med den anden. 

Anmeld Citér

25. september 2021

Anonym trådstarter

Kontrast skriver:

Det lyder virkelig som om, at han bare prøver at helgardere sig, så han er sikker på at have den ene, hvis det ikke går med den anden. 

Ja har samme tanke, jeg har også bare børn der er ret glade for ham, så håber det ikke 

Anmeld Citér

25. september 2021

Kontrast

Anonym skriver:

Ja har samme tanke, jeg har også bare børn der er ret glade for ham, så håber det ikke 

Kan godt se, at det er besværligt at bryde med ham så, men han skal jo også behandle dig ordentligt og gå helhjertet ind i jeres forhold. 

Anmeld Citér

25. september 2021

Anonym

Det lyder ikke til, at du har tillid til ham, og det synes jeg er grund nok til ikke at prøve forholdet igen. 

Den manglende tillid synes jeg egentlig er et større  problem end at han gerne vil være venner med en hende, har givet hende er farvel kys og talt i telefon med hende. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.