Skal jeg blive?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.068 visninger
18 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. september 2021

Anonym trådstarter

Jeg er lidt i vildrede. Prøver gøre  historien lidt kort, jeg og min eks gik fra hinanden i april 

Vi har besluttet os for at prøve være kærester igen, imellem tiden har han haft en anden flirt, og han ville mødes med hende og fortælle det til hendes ansigt hvilket jeg jo synes var helt fair. 

Han fortæller mig så at han gav hende et farvel kys igår og han ved  godt det var dumt gjort, men det nager mig lidt.

Overreagere jeg? Jeg mener jo bare ikke man skal give en et farvel kys hvis man skal afslutte noget det sender da andet signal til hende, han vil også stadig gerne være venner med hende, og jeg ved jo ikke hvad de snakker om..  jeg er normalt ikke jaloux men lige her kan jeg mærke en anelse af det og ved ikke hvordan jeg skal forholde mig? hvordan havde i lige taklet den,

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2021

Mb1992

Anonym skriver:

Jeg er lidt i vildrede. Prøver gøre  historien lidt kort, jeg og min eks gik fra hinanden i april 

Vi har besluttet os for at prøve være kærester igen, imellem tiden har han haft en anden flirt, og han ville mødes med hende og fortælle det til hendes ansigt hvilket jeg jo synes var helt fair. 

Han fortæller mig så at han gav hende et farvel kys igår og han ved  godt det var dumt gjort, men det nager mig lidt.

Overreagere jeg? Jeg mener jo bare ikke man skal give en et farvel kys hvis man skal afslutte noget det sender da andet signal til hende, han vil også stadig gerne være venner med hende, og jeg ved jo ikke hvad de snakker om..  jeg er normalt ikke jaloux men lige her kan jeg mærke en anelse af det og ved ikke hvordan jeg skal forholde mig? hvordan havde i lige taklet den,

Du overreagere bestemt ikke, du lytter bare til dig selv 

Jeg ville ikke acceptere det og det tror jeg de færreste ville. Han er jo din så skal han ikke kysse på andre piger, hverken for farvel eller hej. 
Jeg hører det som om at i skulle give det en chance som kærester igen, så er det ikke iorden

Jeg havde ikke ville bygge videre på det. Er bange for du ikke kan stole på ham i mange andre tilfælde!

Anmeld Citér

22. september 2021

Kontrast

Hvis han skal være sammen med dig, skal de ikke være venner. Det ville jeg have svært ved at rumme selv, hvis de ikke havde kysset farvel, men efter kysset synes jeg virkelig det er mærkeligt (plus viser, at det kan de ikke styre). Fair nok, hvis min kæreste var venner med nogen han havde kendt før mig, men ikke mens vi var på pause. 

Anmeld Citér

22. september 2021

Anonym trådstarter

Mb1992 skriver:

Du overreagere bestemt ikke, du lytter bare til dig selv 

Jeg ville ikke acceptere det og det tror jeg de færreste ville. Han er jo din så skal han ikke kysse på andre piger, hverken for farvel eller hej. 
Jeg hører det som om at i skulle give det en chance som kærester igen, så er det ikke iorden

Jeg havde ikke ville bygge videre på det. Er bange for du ikke kan stole på ham i mange andre tilfælde!

Ja jeg har brugt  mange uger på komme hertil altså på give det hele en chance til også kysser han med hende

Anmeld Citér

22. september 2021

Anonym

Hvad fanden er det for noget. Hvis han ønsker en frisk start med dig, skal han da ikke mødes med hende den anden og kysse hende farvel og da slet ikke fortsætte deres relation som venner! 

Det kan jeg godt forstå du reagere på. Lyt til dig selv, din krop og dine følelser. Den adfærd er over din grænse og det forstår jeg godt.

personligt havde jeg ikke kunne fortsætte. 

Anmeld Citér

22. september 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Øh nej. Hvis han har følelser for dig kysser han ikke med en anden, heller ikke farvel 

Gå aldrig tilbage til en fuser

Anmeld Citér

22. september 2021

Anonym trådstarter

Fortvivlet skriver:

Øh nej. Hvis han har følelser for dig kysser han ikke med en anden, heller ikke farvel 

Gå aldrig tilbage til en fuser

Nej du har ret er bare glad for at få bekræftet det ikke er mig som overreagere

Anmeld Citér

22. september 2021

123321

Profilbillede for 123321

Altså det lyder da tydeligvis ikke særligt smart - tilgengæld er han jo så ærlig overfor dig over at det er sket. Der ville i min bog også få lidt point - blot for at vægte lidt den anden vej ift. øvrige kommentarer. Jeg tænker din beslutning af, hvad du gør jo meget afhænger af øvrige dele, hvordan I har det, hvordan italesatte det etc. Jeg mener ikke nødvendigvis det er sort og hvidt. Men selvfølgelig skal du klart gøre op omkring du kan leve med den handling eller om det vil påvirke dig samt også omkring hvorvidt du tror på jer.

Anmeld Citér

22. september 2021

Kir

Altså, som en anden skriver så er det jo kun dig der kan beslutte om du skal give ham en chance. Du kender alle omstændighederne. Men vil sige, at hvis det var mig så ville jeg have svært ved at give det en chance når han har kysset hende. Det kan godt være det var et sidste kys, men det burde han ikke have behov for når han har valgt dig. Men hvis jeg skulle give ham en chance alligevel, så ville han ikke kunne være venner med hende. Og jeg forstår slet ikke at at han vil være venner, hvorfor er det vigtig for ham? Det var jo en flirt som han nu har opgivet, hvorfor vil han fortsat ses med hende? Synes det lyder uholdbart og underligt. Og jeg er ellers normalt tilhænger af at man godt kan være venner med en ex. 

Anmeld Citér

23. september 2021

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Jeg vil sige, at der er forskel på kys. Om han givet hende et enkelt hurtigt kys eller om har de snavet.
Hun var sikkert ked af, at han gjorde forbi med hende. Og tommel op da for, at han ville gøre det personligt. Hun har måske grædt, og så er det vel en naturlig ting at trøste hende med et kram og et enkelt kys til farvel. Og han fortæller dig det oveni købet. Det ville jeg godt kunne acceptere. Men ikke hvis det skete, hvis de evt. mødes igen. 

Omvendt skal de ikke forblive venner, hvis der er følelser i klemme hos bare en af dem. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.