Jeg forstår dit dilemma. Jeg blev engang vildt forelsket i en anden end min kæreste. Jeg elskede stadig min kæreste og var meget i tvivl om jeg skulle smide alt det vi havde, væk for at se hvad det kunne blive til.
Jeg var blevet rigtigt gode venner med min forelskelse og han lagde ikke skjul på at han gerne ville mig. Det var en lang periode med et skønt venskab/flirt hvor jeg samtidig var bund fortvivlet over hvad jeg skulle gøre.
Jeg endte med at holde fast i min kæreste, som i dag er min mand og far til mit barn
Græsset er ikke altid grønnere og jeg ved ikke om den vanvittige forelskelse ville holde i længden. Jeg vidste at det jeg havde var rigtig godt og ikke bare noget man smed væk
Det er ikke bare sådan at komme over den slags forelskelse. Jeg tænker stadig nogen gange på ham og det vi havde. Heldigvis mødte han kort efter en sød pige som nu er hans kone og de har stiftet familie
Så det endte godt for alle. Det var sjovt nok lettere at komme videre da han gjorde, fordi jeg så ikke behøvede bekymre mig over om han var trist
Jeg kan ikke sige hvad du skal gøre. Det er desværre den slags man kun selv kan løse. En affære ville jeg ikke kunne holde ud, så er der jo alligevel ikke noget godt at vænne tilbage til?! Men hvis I kan have et venskab som giver dig bedre mulighed for at træffe en beslutning, så synes jeg det er okay. Men jo mere man går ind i det jo sværere bliver det også at bakke ud...
Pøj pøj med det.
Anmeld
Citér