Skal jeg testes for corona?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

853 visninger
18 svar
34 synes godt om
21. september 2021

Anonym trådstarter

Jeg er lidt i tvivl om hvorvidt jeg skal testes. Jeg er ikke vaccineret. 
jeg var ude fredag, om natten mistede jeg stemmen i forbindelse med en masse sang, skrig og skrål. Den er fortsat næsten væk. Jeg har ikke ondt i halsen, jeg har heller ingen feber, men er dvask og jeg hoster rigtig meget med tør hoste. 
Ville i blive testet for corona når der ikk er andre symptomer end den tørre hoste som jeg er ret sikker på er pga stemmebåndet der er så slidt. Og dvaskheden pga manglende søvn 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2021

B&J

Anonym skriver:

jeg var ude fredag, om natten mistede jeg stemmen i forbindelse med en masse sang, skrig og skrål. Den er fortsat næsten væk. Jeg har ikke ondt i halsen, jeg har heller ingen feber, men er dvask og jeg hoster rigtig meget med tør hoste. 
Ville i blive testet for corona når der ikk er andre symptomer end den tørre hoste som jeg er ret sikker på er pga stemmebåndet der er så slidt. Og dvaskheden pga manglende søvn 

Det ville jeg gøre det tager næsten igen tid også er man da 100% sikker

Anmeld Citér

21. september 2021

IenFart

Profilbillede for IenFart

Når du nu har været ude, så ville jeg selv blive testet. Bare for at være på den sikre side. 

Anmeld Citér

21. september 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Næh det ville jeg ikke, jo måske hvis der stadig havde været kviktest i nærheden, men nu skal man jo ud på længerevarende rejse for at blive testet. Så nej det ville jeg ikke.

Anmeld Citér

21. september 2021

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Ja det ville jeg. 
Men nu ville jeg generelt blive testet regelmæssigt. Hvilket jeg gør.. eller bliver.. 

Anmeld Citér

21. september 2021

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Ja, jeg ville altid blive testet ved symptomer, af hensyn til andre. Og jeg er vaccineret. Det er gratis, hurtigt og en måde at vise omtanke for andre. God bedring med stemmen

Anmeld Citér

21. september 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Hvis jeg ikke var vaccineret ville jeg blive testet en gang ugentligt, så ja det ville jeg afgjort også gøre ved tør hoste. Jeg blev testet i sidste uge pga symptomer, og der var ikke et øje ved pcr-teststedet,  så det er jo virkeligt nemt. Og jeg kom uden tidsbestilling. Der var svar samme dag

Anmeld Citér

21. september 2021

Hamse88

Jeg forstår slet ikke det kan være et dilemma, det er da bare at blive testet! Det er nemt, hurtigt og gratis

Anmeld Citér

21. september 2021

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Jeg synes jo ikke der er noget at være i tvivl om. Selvfølgelig skal du testes (PCR-test pga dine symptomer).

Medmindre du kan blive hjemme indtil 48 timer efter dine symptomer ophører.

Anmeld Citér

21. september 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet
Lillehjerte skriver:

Hvis jeg ikke var vaccineret ville jeg blive testet en gang ugentligt, så ja det ville jeg afgjort også gøre ved tør hoste. Jeg blev testet i sidste uge pga symptomer, og der var ikke et øje ved pcr-teststedet,  så det er jo virkeligt nemt. Og jeg kom uden tidsbestilling. Der var svar samme dag

Og nu er jeg så nyskerrig.

Hvorfor har det betydning om du er vaccineret eller ej? - Vaccinerede får også Corona

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.