At ringe og bestille tid hos lægen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2021

FruStolpe

Anonym skriver:

Er jeg den eneste, der har været så uheldig med de lægehuse, hvor jeg har været, at man nærmest skal overtale lægesekretæren til at give én en tid?
Jeg tør næsten ikke ringe, for hver gang skal jeg overbevise hende om nødvendigheden af, at jeg skal ind og ofte så får jeg bare at vide: "det må du hellere ringe og snakke med lægen om i morgen mellem 8 og 9", selvom alle og enhver ved, hvor umuligt det er, at komme igennem til lægen på det tidspunkt!

Det er virkelig for dårligt - og det var også sådan ved mit gamle lægehus. Altså er det alvor, skal man nok komme til, men hvis man f.eks. har ondt i et knæ eller sådan nogle ting, som man jo også skal til lægen med, så skal man virkelig argumentere - og så får man en tid efter en måned!

Er det mon generelt? Eller har jeg været uheldig?

Jeg bytter gerne. 

I vores Lægehus kan man ikke længere komme til at tale med lægen imellem 8-9. Nu er det altid en sekretær der sidder der. Det betyder at man altid skal have en tid, og ikke kan klare det over en telefon... det er s.... irriterende... 

Med det sagt, så må det være mindst lige så irriterende ikke at kunne få en tid...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.