Lige nu overvejer jeg kraftigt at skifte læge, da det stort set er umuligt at få en tid, indenfor rimelige overskueligt tid.
Vi skulle have en tid til vores ældste på snart 13, da hun før sommerferien har slået knæet til fodbold. Det var fint nok i ferien, hvor hun ikke skulle cykle, gå på trapper, løbe osv. Og vi tænkte at så var hun bare god som ny, og klar til skolestart i uge 32.
Men så snart hun startede i skole, til fodbold, idræt og cykle i skole igen, gik det helt galt med hendes knæ.
Så vi ringede og fik en tid 2 1/2 uge efter, så hun har været nød til at gå med støttebind, tage panodil og holde pause med fysiske aktivitet.
På dagen for læge tiden, ringede de og aflyste, og ville først give hende en ny tid 2 1/2 uge sener = d 14/9. Jeg argumenterede at det da overhovedet ikke var ok, med så LANG ventetid. Damen jeg snakkede med, blev mega uforskammet, og nedlade. Endte med at jeg var nød til at afslutte samtalen inden jeg gik total banannas på damen.. Ikke mit mest pædagogisk øjeblik.
Var så vred, at jeg ringede til min bedre halvdel, og aftalte at han måtte ringe dagen efter mellem 8 og 9, og se om han kunne få en tid før d 14/9.
Dagen efter ringer han, og uden det mindste problem får han at vide at IHHHH JA SELF KAN HAN DA DET.. Så vi kom endelig til læge med hende i går, og lægen har nu sendt hende videre til en ortopæd til tjek, fordi der var noget der virkede mærkligt i knæet, og indtil hun er blevet nærmer tjekket, skal hun holde pause fra fodbold, idræt osv.
Jeg går til noget fast årskontrol pga noget medicin, og der har de flere gange, aflyst mine tider (hvilket kan være ok) Men har så først kunnet få en ny tid 1 mdr ude i fremtiden (hvilket kan være et problem, i forhold til medicin fornyelse)
Jeg har ik nogen forventning, bare at kunne komme til, når som helst, men har en forventning om, at når DE aflyser en tid, så går der bare ikke 2 1/2 ugen inden da vil give en ny tid