Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Morpåudebane skriver: De har en skrækkelig tendens til at lave tydelige skyggestreger
De har en skrækkelig tendens til at lave tydelige skyggestreger
Når for Søren . Jamen tak så ved jeg det
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Self der er ikke noget bedre end at teste efter udeblevet menses. men har du kun prøvet den digitale med ugeindikator fra Matas? Men ikke de andre fra Matas? Og da du tog den digitale fra Matas, hvor langt var du henne da du tog den?
Self der er ikke noget bedre end at teste efter udeblevet menses.
men har du kun prøvet den digitale med ugeindikator fra Matas? Men ikke de andre fra Matas? Og da du tog den digitale fra Matas, hvor langt var du henne da du tog den?
Har kun prøvet Clearblue med ugeindikator som bl.a. fås i Matas. Testede 3+5 pga badeferie dagen efter. Den var positiv
Charl90 skriver: Har kun prøvet Clearblue med ugeindikator som bl.a. fås i Matas. Testede 3+5 pga badeferie dagen efter. Den var positiv
Okay. Har aldrig prøvet en Clearblue med ugeindikator, generelt har jeg ikke prøvet andet end valmed test.
er Clearblue med ugeindikator nem at anvende?
Anonym skriver: Okay. Har aldrig prøvet en Clearblue med ugeindikator, generelt har jeg ikke prøvet andet end valmed test. er Clearblue med ugeindikator nem at anvende?
Ja det må man sige man bruger den som man plejer og så er svaret ikke til at tage fejl af
Men de er ret dyre. Jeg var heldige at arve fra en veninde
Charl90 skriver: Ja det må man sige man bruger den som man plejer og så er svaret ikke til at tage fejl af Men de er ret dyre. Jeg var heldige at arve fra en veninde
Årh ja okay, det er da heldigt
ja har godt nok set at de er mega dyre, det køber man nok kun 1 af
Anonym skriver: Årh ja okay, det er da heldigt ja har godt nok set at de er mega dyre, det køber man nok kun 1 af
De er billigere inde på billigeteste.dk Det er nærmest to for ens pris af prisen i Matas. Men ja hold dig langt væk fra apotekets
Er generelt ikke interesseret i teste der måler tidligere, eller er en testmonster Men faldt over de teste fra Matas og vil bare ha erfaring. For det eneste grund til at jeg vil bruge penge på så dyre teste, er fordi jeg har et gavekort til Matas som jeg ikke aner hvad jeg skal bruge den på. Derfor kom jeg til at tænke på at så kan jeg da bare bruge det på graviditetstest men tak for dit råd alligvelet og hehe i er vist alle skræmt af apoteket teste
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128