Matas graviditetstest råd søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.548 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. september 2021

Anonym trådstarter

hey de damer. 
vil lige høre om nogle har erfaring med ALLE graviditetstest FRA Matas. Altså alle de graviditetstest Matas har. 

hvordan oplever i dem? Vil i anbefalede dem eller ikke? 
vil lige høre fra jer før jeg smider penge efter dem.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2021

Morpåudebane

Anonym skriver:

hey de damer. 
vil lige høre om nogle har erfaring med ALLE graviditetstest FRA Matas. Altså alle de graviditetstest Matas har. 

hvordan oplever i dem? Vil i anbefalede dem eller ikke? 
vil lige høre fra jer før jeg smider penge efter dem.  

Jeg har fin erfaring med dem alle. Sålænge man bare venter med at teste til 4+0 

Anmeld Citér

7. september 2021

Charl90

Jeg har fine erfaringer med dem fra Normal til ingen penge. Valmed.

Har også fine erfaringer med de digitale med ugeindikator som fås i Matas til en formue

Men hvis bare man tester efter udebleven mens behøver man typisk kun én billig test for at afgøre om den er der eller ej

Anmeld Citér

7. september 2021

Anonym trådstarter

Morpåudebane skriver:

Jeg har fin erfaring med dem alle. Sålænge man bare venter med at teste til 4+0 

Okay, hvad med dem der er 2 i en pakke og der stå at man kan ca teste 6 dage før forventet menses? Har du prøvet dem hvor du testet 3-4 dage før forventet menses?

Anmeld Citér

7. september 2021

Anonym trådstarter

Charl90 skriver:

Jeg har fine erfaringer med dem fra Normal til ingen penge. Valmed.

Har også fine erfaringer med de digitale med ugeindikator som fås i Matas til en formue

Men hvis bare man tester efter udebleven mens behøver man typisk kun én billig test for at afgøre om den er der eller ej

Self der er ikke noget bedre end at teste efter udeblevet menses. 

men har du kun prøvet den digitale med ugeindikator  fra Matas? Men ikke de andre fra Matas? Og da du tog den digitale fra Matas, hvor langt var du henne da du tog den?

Anmeld Citér

7. september 2021

Morpåudebane

Anonym skriver:

Okay, hvad med dem der er 2 i en pakke og der stå at man kan ca teste 6 dage før forventet menses? Har du prøvet dem hvor du testet 3-4 dage før forventet menses?

Jeg har kun testet før tid med babyplan og Rema1000. Har kun én gang prøvet en tidlig test, fordi jeg fik den gratis med i en pakke. Jeg holder mig personligt til de almindelige teste og tester tidligst 4+0

medmindre jeg skal til et arrangement der byder op til alkohol,  skal f.eks til et arrangement i denne mdr hvor jeg er 3+3, så der tester jeg bare just in case… 

Anmeld Citér

7. september 2021

Anonym trådstarter

Morpåudebane skriver:

Jeg har kun testet før tid med babyplan og Rema1000. Har kun én gang prøvet en tidlig test, fordi jeg fik den gratis med i en pakke. Jeg holder mig personligt til de almindelige teste og tester tidligst 4+0

medmindre jeg skal til et arrangement der byder op til alkohol,  skal f.eks til et arrangement i denne mdr hvor jeg er 3+3, så der tester jeg bare just in case… 

Ja det er også klogt. Med de 2 andre har jeg heller ikke testet før forventet mens dag og kun købt 1 pakke med 2 test i, og det har begge været 1 pakke fra Føtex og det var valmed begge gangene. 

det eneste grund til at jeg vil bruge penge på test fra Matas er kun pga jeg har fået gavekort til Matas som jeg ikke aner hvad jeg skal bruge den på.

Anmeld Citér

7. september 2021

Morpåudebane

Anonym skriver:

Ja det er også klogt. Med de 2 andre har jeg heller ikke testet før forventet mens dag og kun købt 1 pakke med 2 test i, og det har begge været 1 pakke fra Føtex og det var valmed begge gangene. 

det eneste grund til at jeg vil bruge penge på test fra Matas er kun pga jeg har fået gavekort til Matas som jeg ikke aner hvad jeg skal bruge den på.

Haha forståeligt! jamen jeg ville ikke være nervøs for at købe dem, tror de fleste test er ens indenfor,,, lige bortset fra dem fra apoteket ��

Anmeld Citér

7. september 2021

Anonym trådstarter

Morpåudebane skriver:

Haha forståeligt! jamen jeg ville ikke være nervøs for at købe dem, tror de fleste test er ens indenfor,,, lige bortset fra dem fra apoteket ��

Hvad er der galt med dem fra apoteket?

Anmeld Citér

7. september 2021

Morpåudebane

Anonym skriver:

Hvad er der galt med dem fra apoteket?

De har en skrækkelig tendens til at lave tydelige skyggestreger 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.