Implantations blødning? Mistet modet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.572 visninger
17 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. september 2021

Anonym trådstarter

Hej!

spørgsmål omkring implantations blødning.

er det noget alle får?

og er det noget der opstår rimelig hurtigt? 
Nu har vi virkelig prøvet meget og ved snart ikke om jeg bare mister modet og håbet, kæresten gør ikke mindre og han har pressede dage og det har derfor i denne cyklus været meget lidt.

Hvordan får jeg ham i gear?
Det altid sådan at jeg skal sige nu det nu, eller “tvinge” ham, og han virker bare som om han tror det er noget der sker ved at knipse i fingrene ��

Jeg vil så gerne have en lille bebs, men føler enten der er noget galt med en af os eller også gør vi noget forkert.

har for 3 år siden fået en medicinsk abort, grundet usikkerhed, har ikke været på prævention siden, og tænker stadig på om den abort har indflydelse på det nu..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2021

Anonym

Jeg har kun haft det en enkelt gang, hvor der var bid... de andre 3 gange har jeg ikke set noget, så det er ikke noget, alle får. Måske i skal holde lidt pause, når du ikke er tæt på ægløsning? Så han ligesom kan geare op? Hvor længe har i prøvet?

Anmeld Citér

1. september 2021

Anonym

Jeg er gravid for anden gang og har ikke oplevet implationsblødning nogen af gangene  

Hvis du er bekymret for om der kunne være noget galt, synes jeg du skal prøve at kontakte lægen

Anmeld Citér

1. september 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har kun haft det en enkelt gang, hvor der var bid... de andre 3 gange har jeg ikke set noget, så det er ikke noget, alle får. Måske i skal holde lidt pause, når du ikke er tæt på ægløsning? Så han ligesom kan geare op? Hvor længe har i prøvet?

Vi har prøvet 6-7 måneder.

og med ægløsning hver gang, vi er aldrig sammen med mindre det er op til æl, og kun lige op til da han simpelthen ikke er til at stikke i, han arbejder meget, og ved drt er en del af skylden men føler stadig han ikke kan lide sex, eller mig.. 

Anmeld Citér

1. september 2021

Anonym

Anonym skriver:

Hej!

spørgsmål omkring implantations blødning.

er det noget alle får?

og er det noget der opstår rimelig hurtigt? 
Nu har vi virkelig prøvet meget og ved snart ikke om jeg bare mister modet og håbet, kæresten gør ikke mindre og han har pressede dage og det har derfor i denne cyklus været meget lidt.

Hvordan får jeg ham i gear?
Det altid sådan at jeg skal sige nu det nu, eller “tvinge” ham, og han virker bare som om han tror det er noget der sker ved at knipse i fingrene ��

Jeg vil så gerne have en lille bebs, men føler enten der er noget galt med en af os eller også gør vi noget forkert.

har for 3 år siden fået en medicinsk abort, grundet usikkerhed, har ikke været på prævention siden, og tænker stadig på om den abort har indflydelse på det nu..

Jeg har været gravid 3 gange og fået 2 planlagte aborter. Og har i ingen af dem haft implantationsblødninger. 
Har fået mit barn mellem de to aborter. 

som en anden siger skal i måske ligge projektet lidt på hylden. Jeg ville også miste gejsten til sex hvis jeg skulle have det på planlagte dage og tidspunkter. Det kan måske få ham lidt op i gear. 
også gør lidt ekstra for ham så han bliver tændt og får følelsen af at du har sex med ham foedi du har lyst og ikke bare fordi i skal lave baby. 

Anmeld Citér

1. september 2021

Anonym

Vil han gerne have barn? Eller er det mest dit projekt?

Anmeld Citér

2. september 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vil han gerne have barn? Eller er det mest dit projekt?

Vi begge to er meget opsat men han er nok bare:
1 ked af sin krop
2 bange for at gøre det forkert 
3 er genert selvom vi har været sammen snart 4 år,
4 arbejder en del og er for træt de dage det kræver,

dog har han lovet mig at næste cyklus er vi nødtil at gå all ind, og hvis ikke det hjælper der så går jeg til min læge og spørge til råds  

Anmeld Citér

2. september 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har været gravid 3 gange og fået 2 planlagte aborter. Og har i ingen af dem haft implantationsblødninger. 
Har fået mit barn mellem de to aborter. 

som en anden siger skal i måske ligge projektet lidt på hylden. Jeg ville også miste gejsten til sex hvis jeg skulle have det på planlagte dage og tidspunkter. Det kan måske få ham lidt op i gear. 
også gør lidt ekstra for ham så han bliver tændt og får følelsen af at du har sex med ham foedi du har lyst og ikke bare fordi i skal lave baby. 

Problemet i det hele hvis vi sætter det på hylden er der slet ingen sex til mig! siden projekt baby startede blev jeg glad for det er åbenbart den eneste grund til at han vil have sex..

fornemmer han ikke gider, vi har været sammen snart 4 år og kan sige vi har nok kun været sammen 20 gange.. 

og det er uden om det her projekt baby, hans dilemma er han er træt, udkørt, og når jeg så snakker sex/ børn er han enten med i det eller bliver irriteret, jeg er interesseret i at få børn snart, og det vidste han allerede for 2 år siden, og allerede der snakkede vi om det.
Faktisk er han den der snakker mest navne, og hvad vi ikke skal med vores børn osv. Han er den der er legeonkel ved mine søskendes børn, og er 100% på med børn hele tiden.

Jeg er mega frustreret da jeg elsker ham og ikke ønsker leve uden andre, men er også snart nået til et punkt at hvis ikke han vil gøre mig gravid så må jeg få en doner... jeg kan ikke blive ved at vente. og det bliver ikke nemmere med tiden....

Anmeld Citér

2. september 2021

AnoMor

2. september 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Problemet i det hele hvis vi sætter det på hylden er der slet ingen sex til mig! siden projekt baby startede blev jeg glad for det er åbenbart den eneste grund til at han vil have sex..

fornemmer han ikke gider, vi har været sammen snart 4 år og kan sige vi har nok kun været sammen 20 gange.. 

og det er uden om det her projekt baby, hans dilemma er han er træt, udkørt, og når jeg så snakker sex/ børn er han enten med i det eller bliver irriteret, jeg er interesseret i at få børn snart, og det vidste han allerede for 2 år siden, og allerede der snakkede vi om det.
Faktisk er han den der snakker mest navne, og hvad vi ikke skal med vores børn osv. Han er den der er legeonkel ved mine søskendes børn, og er 100% på med børn hele tiden.

Jeg er mega frustreret da jeg elsker ham og ikke ønsker leve uden andre, men er også snart nået til et punkt at hvis ikke han vil gøre mig gravid så må jeg få en doner... jeg kan ikke blive ved at vente. og det bliver ikke nemmere med tiden....

Jeg ville nok revurderer forholdet så. Men det er personligt bare mig. 
jeg ville ikke kunne være sammen med en h or sex var så sjældent og der kun var for at producere børn.

20 gange på 4 år. Det er hvad jeg har om ugen næsten når jeg er i forhold. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.