Rygere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

937 visninger
21 svar
1 synes godt om
1. september 2021

Anonym trådstarter

Er der andre rygere herinde, som skal i gang med et rygestop? Eventuelt nogle tidligere rygere, der har lyst til at dele, hvordan de er stoppet.

Skammer mig meget over det, og har besluttet at stoppe.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2021

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Er der andre rygere herinde, som skal i gang med et rygestop? Eventuelt nogle tidligere rygere, der har lyst til at dele, hvordan de er stoppet.

Jeg har ikke røget i 3 år. Jeg stoppede med hjælp fra nicorette spray, som jeg brugte i ca. 8 måneder.

Anmeld Citér

1. september 2021

Anonym trådstarter

Jeg har ikke røget i 3 år. Jeg stoppede med hjælp fra nicorette spray, som jeg brugte i ca. 8 måneder.

Okay, har godt hørt om det, men der er jo også nikotin i. Er det så ikke det samme som hvis man ryger, i forhold til at man får det i kroppen?

Anmeld Citér

1. september 2021

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

I den her måned er det 1 år siden jeg stoppede med at ryge, fordi jeg blev gravid (mistede desværre). Men har ikke røget lige siden. Jeg har altid sagt, at jeg ville stoppe når jeg blev gravid. Havde hverken viljen eller lysten til det inden

Ønsker dig al held og lykke - jeg hepper på dig!

Anmeld Citér

1. september 2021

MK91

Anonym skriver:

Jeg stoppede for lidt over et år siden. 

Var til en enkelt hypnosesession og det virkede for mig.

Anmeld Citér

1. september 2021

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Okay, har godt hørt om det, men der er jo også nikotin i. Er det så ikke det samme som hvis man ryger, i forhold til at man får det i kroppen?

Ved spayen undgår alt det andet som cigaretten har i sig. Sprayen er god til nedtrapning ifht. rygetrangen.

Anmeld Citér

1. september 2021

AnoMor

Jeg stoppede med hjælp fra e-smøg. Startede med 12 mg nikotin, også trappede jeg bare ned i mg. Efter efter er par måneder var det helt uden nikotin og som tiden gik glemte jeg den mere og mere og til sidst stoppede jeg så. 

Røg så ned i er sort hul for et par år siden der gjorde jeg startede igen. 

Anmeld Citér

1. september 2021

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Jeg stoppede med hjælp fra e-smøg. Startede med 12 mg nikotin, også trappede jeg bare ned i mg. Efter efter er par måneder var det helt uden nikotin og som tiden gik glemte jeg den mere og mere og til sidst stoppede jeg så. 

Røg så ned i er sort hul for et par år siden der gjorde jeg startede igen. 

Det er jeg ked af at høre. Kender udemærket til de perioder.

Anmeld Citér

1. september 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Det er jeg ked af at høre. Kender udemærket til de perioder.

Ja det er øv. specielt fordi jeg ikk er stoppet siden hen. Men har ikk modet til det endnu. 

Anmeld Citér

1. september 2021

Nomnom

Jeg brugte nikotintyggegummi. Det er efterhånden 12 år siden jeg stoppede.

Det hjalp mig rigtig meget. Jeg havde ikke problemer med at stoppe med tyggegummiet og trappede langsomt væk fra dem.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.