Er jeg gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2021

Esj

Profilbillede for Esj
Anonym skriver:

altså med min den første tog jeg en test 4+ den var bragende negativ.

Jeg testede først positiv da jeg var 6+, dette er et faktum da jeg var oppe hos en gynækolog 2 dage efter jeg testede positiv der kunne se jeg var 6+.

Nogle gange tester man altså sent positiv. 

Med min anden her nu testede jeg positiv i 3+ så der har været stor forskel bare på de to graviditeter jeg har/skal igennem.

At ikke kunne teste positiv før 6+ er uhyre sjældent. Man bør kunne teste positiv 14 dage +/- et par dage efter ægløsning 

Ved en naturlig graviditet skal ens hcg niveau gerne være over 50 4+0 og ved hjælp til graviditet gerne over 100 ved 4+0 

Så det er virkelig sjældent. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2021

Anonym

Prøv at teste igen om en uge de gange jeg har haft graviditets lignende symptomer har det enten været stress eller rod i hormonerne 

Anmeld Citér

31. august 2021

Anonym trådstarter

Esj skriver:

Så det udelukkende fordi deres æggeløsning har lagt senere end de regnede med.

Graviditet teste måler fra 25 ml u / ml. Og ens hcg skal være væsentligt højere end 25 i uge 4+og 5+ ved en normal udviklende graviditet. Og det lyder skide negativt i know det jeg skriver, og det er slet ikke min mening. 

Men nogle gange er vi kvinder tilbøjelig til at ønske noget så højt at facts ryger ud til højere når det kommer til baby projekt. Og det kan blive så opslidende for os. 

Jeg krydser fingere for du snart står med en positiv test inden længe ����

Hej igen. 

Det er meget muligt, at du kan have ret. Det udelukker jeg slet ikke. De fleste kvinder tester positiv allerede i uge 3+, som du skriver. 
Jeg har bare en krop, som ikke minder om de flestes, og jeg har som sagt en cyklus, som lever sit helt eget liv. 
Jeg testede positivt på ÆL-test for 16 dage siden, så det er ikke muligt at have ÆL nu. 
Der sker mange usædvanlige ‘ting’ med min krop for tiden, som jeg ikke har erfaret før, og derfor vil jeg heller ikke udelukke en graviditet, da det sagtens kan være muligt… Jeg kan ikke gøre andet end at vente på min menstruation, først der vil jeg opgive håbet

Anmeld Citér

31. august 2021

Anonym trådstarter

Charl90 skriver:

Nej, ikke når test er negativ. De er så sikre...

Symptomer kan man slet ikke regne med. Jeg har flere gange oplevet mange graviditetssymptomer uden at være gravid.

Held og lykke. Måske du kan blive henvist til udredning?

Jeg har allerede været til udredning, og der ikke rigtig noget at gøre… Mine skæve cyklusser er muligvis forårsaget af stress, men jeg har en fornemmelse af, at det kan være graviditet denne gang, da jeg ikke har erfaret disse former for symptomer før…  Jeg må bare vente og se tiden an

Anmeld Citér

31. august 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

altså med min den første tog jeg en test 4+ den var bragende negativ.

Jeg testede først positiv da jeg var 6+, dette er et faktum da jeg var oppe hos en gynækolog 2 dage efter jeg testede positiv der kunne se jeg var 6+.

Nogle gange tester man altså sent positiv. 

Med min anden her nu testede jeg positiv i 3+ så der har været stor forskel bare på de to graviditeter jeg har/skal igennem.

Det tror jeg gerne på!  Du er absolut ikke den eneste, som tester positiv sent. 
Min læge har også udtalt sig om, at nogen kvinder først kan slå positiv ud på en test flere måneder inde i graviditeten, fordi de danner HCG ekstrem langsomt. Og der har altså stadig fået sunde og raske babyer! 
Det er altså meget normalt, og derfor har jeg stadig et håb

Anmeld Citér

31. august 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Prøv at teste igen om en uge de gange jeg har haft graviditets lignende symptomer har det enten været stress eller rod i hormonerne 

Jep, det skal jeg gøre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.