Er jeg gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.152 visninger
15 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. august 2021

Anonym trådstarter

Jeg mangler min menstruation. Jeg har en cyklus, der lever lidt sit eget liv, men det er sjældent, at den er så lang. Jeg er oppe på dag 53 nu. 
G-teste viser bragende negativ, men jeg har følgende symptomer:

Træthed, hovedpine, øget tykt og vandigt udflåd, jag i underliv, løbende næse i ny og næ, svimmelhed, diarré i forgårs… 

Jeg har IKKE ømme bryster, øget tissetrang kvalme, humørsvingninger ect. Mangler desuden en positiv test… Men kunne jeg stadig være gravid på baggrund af ovennævnte symptomer?

Jeg havde desuden ÆL d. 15 august, så jeg burde være over 4+, HVIS jeg skulle være gravid… 

hvad tænker I? Er ved at ryge ud af mit gode skind…

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Man skal slf aldrig sige aldrig, men så længe du tester negativ, må du formode du ikke er gravid evt test igen om et par dage hvis mens ikke er dukket op. Og er du gravid burde teste vise dette om et par dage  

Anmeld Citér

30. august 2021

Anonym trådstarter

Esj skriver:

Man skal slf aldrig sige aldrig, men så længe du tester negativ, må du formode du ikke er gravid evt test igen om et par dage hvis mens ikke er dukket op. Og er du gravid burde teste vise dette om et par dage  

Jeg har seriøst testet som en sindssyg i en uges tid.. Er ved at miste forstanden

Anmeld Citér

30. august 2021

Kantar123

Du er ikke gravid, når testen er negativ, så den synes jeg at du skal lægge lidt på hylden. 

Jeg er mere bekymret for om du har en stofskiftesygdom eller andet, som kan forklare dine symptomer og lange cyklus.

Se at komme afsted til lægen. Vi er ikke læger herinde og du vil kunne ikke få et kvalificeret svar. 

Derfor synes jeg at du skal tage dig selv alvorligt og komme afsted og møde en fagperson. 

Anmeld Citér

30. august 2021

Anonym trådstarter

Kantar123 skriver:

Du er ikke gravid, når testen er negativ, så den synes jeg at du skal lægge lidt på hylden. 

Jeg er mere bekymret for om du har en stofskiftesygdom eller andet, som kan forklare dine symptomer og lange cyklus.

Se at komme afsted til lægen. Vi er ikke læger herinde og du vil kunne ikke få et kvalificeret svar. 

Derfor synes jeg at du skal tage dig selv alvorligt og komme afsted og møde en fagperson. 

Tak for din besked. 

Jeg har været til udredning hos min læge. Jeg lider af PCOS. Jeg kan ikke behandles udover kostomlægning, motion og holde sig væk fra stress. 
Alligevel kan jeg godt blive gravid, spørgsmålet er bare; Hvornår? 

De symptomer jeg har, har jeg ikke haft før, og det kunne jo godt være, at andre herinde har haft det på samme måde, som de kunne dele… Det er jo meget muligt, at jeg kunne være gravid, hvis jeg er en af dem, som danner HCG alt for langsomt… 

Grunden til at jeg skrev dette indlæg, var i håb om at modtage nogle solstråle historier, da jeg har været i gang længe…. 

Anmeld Citér

30. august 2021

Esj

Profilbillede for Esj
Anonym skriver:

Jeg har seriøst testet som en sindssyg i en uges tid.. Er ved at miste forstanden

Altså jeg personligt, vil nok ikke tænke alt for meget over om der kunne være tale om en graviditet når du tester negativ. 99 % af alle gravide kan fremtrylle en streg 4+ så kan tydeligheden af testen varier. Men der ville komme 2 streger  

Anmeld Citér

30. august 2021

Anonym trådstarter

Esj skriver:

Altså jeg personligt, vil nok ikke tænke alt for meget over om der kunne være tale om en graviditet når du tester negativ. 99 % af alle gravide kan fremtrylle en streg 4+ så kan tydeligheden af testen varier. Men der ville komme 2 streger  

Ja, det er også det, der undrer mig… Jeg burde i det mindste kunne få en skyggestreg, når jeg er 4+. 

Jeg vil dog ikke miste håbet, da jeg har snakket med mange kvinder, som først har kunne teste positiv i uge 5+

Anmeld Citér

31. august 2021

Charl90

Nej, ikke når test er negativ. De er så sikre...

Symptomer kan man slet ikke regne med. Jeg har flere gange oplevet mange graviditetssymptomer uden at være gravid.

Held og lykke. Måske du kan blive henvist til udredning?

Anmeld Citér

31. august 2021

Esj

Profilbillede for Esj
Anonym skriver:

Ja, det er også det, der undrer mig… Jeg burde i det mindste kunne få en skyggestreg, når jeg er 4+. 

Jeg vil dog ikke miste håbet, da jeg har snakket med mange kvinder, som først har kunne teste positiv i uge 5+

Så det udelukkende fordi deres æggeløsning har lagt senere end de regnede med.

Graviditet teste måler fra 25 ml u / ml. Og ens hcg skal være væsentligt højere end 25 i uge 4+og 5+ ved en normal udviklende graviditet. Og det lyder skide negativt i know det jeg skriver, og det er slet ikke min mening. 

Men nogle gange er vi kvinder tilbøjelig til at ønske noget så højt at facts ryger ud til højere når det kommer til baby projekt. Og det kan blive så opslidende for os. 

Jeg krydser fingere for du snart står med en positiv test inden længe ����

Anmeld Citér

31. august 2021

Anonym

altså med min den første tog jeg en test 4+ den var bragende negativ.

Jeg testede først positiv da jeg var 6+, dette er et faktum da jeg var oppe hos en gynækolog 2 dage efter jeg testede positiv der kunne se jeg var 6+.

Nogle gange tester man altså sent positiv. 

Med min anden her nu testede jeg positiv i 3+ så der har været stor forskel bare på de to graviditeter jeg har/skal igennem.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.