Ingen tegn overhovedet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2009

Bare mig..

YES! Brækkede mig i morges sådan uden videre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2009

SaNiNa

Du skal da bare nyde du ikke er generet af graviditeten, jeg ville ønske det hvade været mig. at ligge i sengen så længen ude at kunne gøre andet end at side med hovede ned i en spand eller kummen, er bestem ikke sjovt.

så nyd det endeligt... og tror helt bestem der en lille sund og rask baby inde i din mavse.

Anmeld

28. oktober 2009

Bare mig..

Sanne og Nicklas skriver:

Du skal da bare nyde du ikke er generet af graviditeten, jeg ville ønske det hvade været mig. at ligge i sengen så længen ude at kunne gøre andet end at side med hovede ned i en spand eller kummen, er bestem ikke sjovt.

så nyd det endeligt... og tror helt bestem der en lille sund og rask baby inde i din mavse.

Det er der garanteret også, men blev så glad da jeg brækkede mig, for det må være et godt tegn

Anmeld

28. oktober 2009

SaNiNa

marikka skriver:

Det er der garanteret også, men blev så glad da jeg brækkede mig, for det må være et godt tegn

ja kan godt forstå du er glad for at kunne "føle" dig gravid men de ting som ofte er forbundet med man er gravid er bare ikke sjove og man kunne jo godt undevære det at have ondt, kaster op osv...

Hvornår skal du til nf scanning?

Anmeld

28. oktober 2009

Bare mig..

ja kan godt forstå du er glad for at kunne "føle" dig gravid men de ting som ofte er forbundet med man er gravid er bare ikke sjove og man kunne jo godt undevære det at have ondt, kaster op osv...

Hvornår skal du til nf scanning?

Ja det er rigtigt. Men man hører næsten kun om folk der er skide dårlige. Derfor bliver jeg nervøs når der intet har været med mig.

Det skal jeg på fredag, så der er da heldigvis ikke længe til nu.

Anmeld

28. oktober 2009

SaNiNa

marikka skriver:

Ja det er rigtigt. Men man hører næsten kun om folk der er skide dårlige. Derfor bliver jeg nervøs når der intet har været med mig.

Det skal jeg på fredag, så der er da heldigvis ikke længe til nu.

Nej det er rigtig. desværre hører vi ikke om den, men kun om os andre som har har haft det så dårlig.

syntes du skal oprette et indlæg med hvor godt du har det for det er så dejlig at hører at der er nogen som har det godt under en graviditet.

UUUH det bliver spændende. kan så tydelig huske da vi skulle til nf ca snart et år siden selvom jeg var blevet scannet 100 gang var det var fantastisk.

pøj pøj med det glæder mig til at hører hvordan det er gået.

Anmeld

28. oktober 2009

Bare mig..

Nej det er rigtig. desværre hører vi ikke om den, men kun om os andre som har har haft det så dårlig.

syntes du skal oprette et indlæg med hvor godt du har det for det er så dejlig at hører at der er nogen som har det godt under en graviditet.

UUUH det bliver spændende. kan så tydelig huske da vi skulle til nf ca snart et år siden selvom jeg var blevet scannet 100 gang var det var fantastisk.

pøj pøj med det glæder mig til at hører hvordan det er gået.

Det gør jeg når jeg ahr været det så .. Tro mig der kommer et indlæg om det

Anmeld

28. oktober 2009

Nanna1985

Jeg havde på samme måde da jeg ventede nr. 2.. Kunne intet mærke til graviditeten OVERHOVEDET.. Følte mig først gravid, da jeg begyndte at mærke hende sparke...

Du skal bare nyde at du intet mærker til det

Anmeld

28. oktober 2009

Bare mig..

Nanna1985 skriver:

Jeg havde på samme måde da jeg ventede nr. 2.. Kunne intet mærke til graviditeten OVERHOVEDET.. Følte mig først gravid, da jeg begyndte at mærke hende sparke...

Du skal bare nyde at du intet mærker til det

Godt jeg ikke er alene så Dejligt at hører der er andre som mig herinde. Det beroliger mig sgu meget Tak for det !!!

Anmeld

5. april 2011

ingepige

Ved godt, det er så længe siden, der er skrevet på dette oplæg... men prøver alligevel at skrive noget til, for det har beroliget mig, da jeg næsten ingen symptomer har.

Jeg skulle være i 5. uge nu - har haft små ligamentsmerter, men de er gået i sig selv igen  og er nu bange for, at min graviditet er gået i stå, som den har gjort før  i 6. uge.

Er 40 og har endnu ikke fået børn, og vil bare så gerne.. så vil blive dybt ulykkelig, hvis denne graviditet heller ikke får en lykkelig slutning

Skal til læge på fredag for at få graviditeten konstateret. Der føles så lang tid til uge 10, hvor scanning kan ske.. Måske jeg skulle spørge til scanning i uge 8, fordi jeg er så usikker pga. én mislykket graviditet...  tænke tænke

Alligevel er det rart at høre, at andre som mig oplever ingen tegn som størsteparten gør..

Ha' det glad - krydser fingre for mig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.