Ingen tegn overhovedet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26.129 visninger
19 svar
11 synes godt om
27. oktober 2009

Bare mig..

Ja jeg bliver mere og mere nervøs og kan bare ikke tænke mere negativt end jeg gør nu.

Mit spørgsmål går på; Når man er gravid og man ingen som helst tegn har på man er gravid, udover testene siger det og man ikke bløder, er der så måske noget galt?
Barnet ikke lever eller andet?
For mange er der store smerter, brækker sig, lugten af forskellige ting brækker de sig over og noget mad bliver mere fristende, men IKKE for mig. Ingen overhovedet.

Nogen der kan fortælle mig om jeg skal være rolig? Kan bare ikke vente til på fredag når jeg skal til NF.
Hvis barnet er dødt, kommer det så ikke selv ud? Graviditet udenfor livmoderen, kan det ikke mærkes, hvis det er det?

Undskyld mit lange indlæg, men jeg har jo ikke prøvet det her før. :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

Tulle28

Rolig rolig - jeg har det præcis som dig og jeg er altså halvvejs nu med en sund og rask baby. Har OVERHOVEDET ingen symptomer haft, andet end træthed om aftenen og en lille smule brystspændinger. Det er lige så normalt som at have alle de nævnte symptomer - men jeg var lige så nervøs som dig, vil jeg lige sige. Det hjælper når NF er overstået, så kan man meget bedre slappe og nyde det:-)

Anmeld

27. oktober 2009

Bare mig..

Tulle28 skriver:

Rolig rolig - jeg har det præcis som dig og jeg er altså halvvejs nu med en sund og rask baby. Har OVERHOVEDET ingen symptomer haft, andet end træthed om aftenen og en lille smule brystspændinger. Det er lige så normalt som at have alle de nævnte symptomer - men jeg var lige så nervøs som dig, vil jeg lige sige. Det hjælper når NF er overstået, så kan man meget bedre slappe og nyde det:-)

Godt jeg ikke er den eneste. Herinde lyder det bare som om det er noget man nærmest skal have for alt er som det skal Alle skriver de er syge og dårlige, men mine brystspændinger er også forsvundet for nogen uger siden, men er nu 12+1 henne. Hmm. Går de væk? Troede de blev.

Anmeld

27. oktober 2009

Tulle28

Altså min bryster har været "normale" et par uger nu - men nu er de blevet lidt spændte igen her på det sidste. Ja man hører meget mere om alle dem som brækker sig i stride strømme - det er ikke så spændende at høre om os der har det fantastisk he he:-)

Anmeld

27. oktober 2009

Ansemusen

Nøj hvor er I heldige! Gad godt jeg var en af dem der havde det fantastisk! Så nyd det i fulde drag!!

Anmeld

27. oktober 2009

Bare mig..

Har lagt et billede ind, lidt længere oppe, hvor man kan se det, men det er også det eneste.

Anmeld

27. oktober 2009

TbCp

marikka skriver:

Ja jeg bliver mere og mere nervøs og kan bare ikke tænke mere negativt end jeg gør nu.

Mit spørgsmål går på; Når man er gravid og man ingen som helst tegn har på man er gravid, udover testene siger det og man ikke bløder, er der så måske noget galt?
For mange er der store smerter, brækker sig, lugten af forskellige ting brækker de sig over og noget mad bliver mere fristende, men IKKE for mig. Ingen overhovedet.

Nogen der kan fortælle mig om jeg skal være rolig? Kan bare ikke vente til på fredag når jeg skal til NF.
Hvis barnet er dødt, kommer det så ikke selv ud? Graviditet udenfor livmoderen, kan det ikke mærkes, hvis det er det?

Hejsa.
Du skal endelig prøve at glæde dig over at du ikke har kvalme osv.
Ved godt det ikke er så nemt, for man hører jo om alle der har alle mulige symptomer.
Jeg havde ingen symptomer overhovedet! Og testede først positiv da jeg var omkring 2 uger over tid.
Jeg forsøgte at nyde at jeg ikke skulle døje med kvalme osv, men alligevel var tiden, indtil de forskellige scanninger og indtil jeg kunne mærke den lille sparke, lang og man kunne næsten tvivle på om man overhovedet var gravid.

Anmeld

27. oktober 2009

Bare mig..

TbCp skriver:

Hejsa.
Du skal endelig prøve at glæde dig over at du ikke har kvalme osv.
Ved godt det ikke er så nemt, for man hører jo om alle der har alle mulige symptomer.
Jeg havde ingen symptomer overhovedet! Og testede først positiv da jeg var omkring 2 uger over tid.
Jeg forsøgte at nyde at jeg ikke skulle døje med kvalme osv, men alligevel var tiden, indtil de forskellige scanninger og indtil jeg kunne mærke den lille sparke, lang og man kunne næsten tvivle på om man overhovedet var gravid.

Ja, det er lige prlcis det jeg tænker. ,,Er jeg mon overhovedet gravid?" Jeg kan se det på maven, men det er sørme også det. For mig kunne jeg sgu lige så godt ha taget på. (Spiser dog ikke helt så usundt og meget ) Men alligevel, jeg kan til tider have min tvivl trods fem der viste positiv.  

Anmeld

27. oktober 2009

MorTilGustav

Jah, jeg opdagede jo så først min graviditet da jeg var 21 uger henne..! Netop fordi jeg INGEN symptomer havde haft (og tænkte det ik ku lade sig gøre da jeg havde taget p-piller). Nu har man også fået banket ind i hovedet at fertiliteten generelt er helt i bund og at man virkelig skal ARBEJDE for at blive gravid, så havde ikke troede at det kunne være graviditet der var skyld i min udeblevne menstruation  
Men ja, man hører virkelig meget om hvor dårligt alle åbenbart har det, så man føler sig helt unormal når man har det fint  Lidt pudsigt

Anmeld

27. oktober 2009

RikkeR

marikka skriver:

Ja, vær du blot helt rolig. Jeg har heller ingen symptomer haft overhovedet og jeg er over halvvejs nu.

Men din bekymring forstår jeg da så udemærket godt - jeg havde det på samme måde. Er der nu et barn eller er det bare noget jeg bilder mig ind??? Måtte ovenikøbet da jeg var 12 uger henne, køb en graviditetstest og liiiige tjekke igen.

Jeg håber alt det bedste for dig.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.