30. gang er ikke lykkens gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2009

N&J

Tjuhl skriver:

det kan det vel i teorien godt, men jeg skal have min mens mellem igår og imorgen, så jeg er sikker på det "bare" er den

æv.. ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive ud over at det er jeg rigtig ked af... skulle det vise sig at være den "rigtige" mens og ikke en lille efter frøken rød..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

mariamiss6

iiiih hvor er det irriterende, du skal sgu da bare have det barn altså.... uanset hvad du vælger, så krydser jeg fortsat fingre for det hele...

jeg forstår godt du bliver frustreret, det er altså også bare pisse tarveligt at det ikke bare sker for jer...

Anmeld

27. oktober 2009

Sasja77

Hej med dig,

Jeg kender dig ikke med jeg synes sådan at jeg ville prøve at opmuntrer dig/jer lidt.

Min mand og jeg var igennem 9 indsemineringer før at vi gik videre til IVF. Vi har prøvet i knap 7 år og endelig efter 3 ægopsætning lykkedes det! Det skal lige siges at den sidste her der lykkedes var ICSI metoden og den synes jeg bestemt at i skal spørge efter, det virker bare mere robust....

Jeg håber virkelig at det lykkedes for jer og at du holder humøret oppe!!!

Kærlig hilsen Sasja.

Anmeld

27. oktober 2009

oo

Sasja77 skriver:

Hej med dig,

Jeg kender dig ikke med jeg synes sådan at jeg ville prøve at opmuntrer dig/jer lidt.

Min mand og jeg var igennem 9 indsemineringer før at vi gik videre til IVF. Vi har prøvet i knap 7 år og endelig efter 3 ægopsætning lykkedes det! Det skal lige siges at den sidste her der lykkedes var ICSI metoden og den synes jeg bestemt at i skal spørge efter, det virker bare mere robust....

Jeg håber virkelig at det lykkedes for jer og at du holder humøret oppe!!!

Kærlig hilsen Sasja.

vil du fortælle lidt om den metode du nævner? jeg har ikke hørt navnet før

Anmeld

27. oktober 2009

Ansemusen

Puh ha Trine! Jeg må have haft det bare en brøkdel af, hvordan du har det, og det var slemt nok, selvom jeg ikke havde grund til panik. Så jeg føler virkelig med dig og din mand og håber at det snart lykkes for jer! For det er simpelthen for umenneskeligt det I skal igennem gang på gang på gang

Jeg krydser alt for at det lykkes for jer!

Knus

Anmeld

27. oktober 2009

heaven

tjuhl for den da.......!!!!! hvor er det bare træls, ved ikke hvad jeg ellers skal skrive - du har jo hørt alt.... ville bare lige sige jeg føler med dig....!! øv øv øv - det gør mig ondt, jeg ved selv hvordan det føles... hvis jeg var jer ville jeg nok også snakke med lægerne om at komme videre nu

- som en anden foreslår så er icsi en mulighed... jeg har selv fået Lasse ved icsi (vi har snakket om det, du og jeg) - icsi er hvor sædcellen bliver sprøjtet direkte ind i ægget, ved alm ivf bliver æg og sæd "bare" lagt i en skål og sædcellen skal selv trænge ind i ægget... ved icsi er "forarbejdet" ligesom gjort for sædcellen, og delingen går forhåbentlig igang...

Jannie

Anmeld

27. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

vil bare sende dig et stort øv og en kæmpe krammer

Anmeld

27. oktober 2009

oo

heaven skriver:

tjuhl for den da.......!!!!! hvor er det bare træls, ved ikke hvad jeg ellers skal skrive - du har jo hørt alt.... ville bare lige sige jeg føler med dig....!! øv øv øv - det gør mig ondt, jeg ved selv hvordan det føles... hvis jeg var jer ville jeg nok også snakke med lægerne om at komme videre nu

- som en anden foreslår så er icsi en mulighed... jeg har selv fået Lasse ved icsi (vi har snakket om det, du og jeg) - icsi er hvor sædcellen bliver sprøjtet direkte ind i ægget, ved alm ivf bliver æg og sæd "bare" lagt i en skål og sædcellen skal selv trænge ind i ægget... ved icsi er "forarbejdet" ligesom gjort for sædcellen, og delingen går forhåbentlig igang...

Jannie

oh ja, jeg kan godt huske det nu hvor du skriver det! ja, det må vi tale med dem om. men jeg ved ikke...jeg har under ingen omstændigheder lyst til at være i behandling i december eller januar, det var der jeg blev gravid og mistede sidste gang, så der vil jeg bare have ro. jeg har mest lyst til at vente til en gang derefter med at prøve mere. jeg kan godt klare det fysisk, men psykisk syntes jeg det blir hårdere og hårdere for hver måned der går.

Anmeld

27. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

For F***** da!!! Sådan noget forbasket L***!!!!

Det er bare ikke fair, nej det er sgu ej!!!!

Stort stort krammer herfra

Kærligst

Rosa

Anmeld

27. oktober 2009

oo

heaven skriver:

Jannie

nu spørger min mand så: bruger man ikke kun den behandling hvis sædkvaliteten er dårlig?

der er jo intet galt med nogen af os...

du må gerne give så meget info som du kan, også med hvordan selve behandlingen foregår, det ville jeg blive supertaknemmelig over!! jeg ved ikke rigtig hvad vi gør lige nu, men jeg håber jeg får mod på at kæmpe igen efter jul.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.