Hvornår kunne I tidligst teste positivt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2021

FrøkenTø

Jeg fik en meget, meget utydelig streg 4+0 - der var nærmest kun farve allernederst/på siden af testen og tvivler ærlig talt på at andre end jeg selv kunne se den. 4+3 var den nogenlunde tydelig og først 5+2 var teststregen tydeligere end kontrolstregen.
Har desværre ikke nogle billeder, jeg kan vedhæfte.
Jeg håber for dig, at du også snart får en fin streg!

Edit: Jeg var forresten ret øm i mit venstre bryst inden jeg testede positiv, men det var eneste symptom.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2021

BlobBob

Jeg er 3+3 i dag og testede positiv på alm. Babyplan test her til eftermiddag/aften.

Eneste symptomer er ømme bryster og jeg har følt mig ekstra sulten de sidste par dage.. men det er ikke meget anderledes end min almindelige PMS.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

26. august 2021

Anonym trådstarter

FrøkenTø skriver:

Jeg fik en meget, meget utydelig streg 4+0 - der var nærmest kun farve allernederst/på siden af testen og tvivler ærlig talt på at andre end jeg selv kunne se den. 4+3 var den nogenlunde tydelig og først 5+2 var teststregen tydeligere end kontrolstregen.
Har desværre ikke nogle billeder, jeg kan vedhæfte.
Jeg håber for dig, at du også snart får en fin streg!

Edit: Jeg var forresten ret øm i mit venstre bryst inden jeg testede positiv, men det var eneste symptom.

Spændende! 
Jeg har ingen symptomer lige ud over forsinket mens og øget udflåd… Tester bragende negativ hele tiden..

mange tak!!

Anmeld Citér

26. august 2021

Anonym trådstarter

BlobBob skriver:

Jeg er 3+3 i dag og testede positiv på alm. Babyplan test her til eftermiddag/aften.

Eneste symptomer er ømme bryster og jeg har følt mig ekstra sulten de sidste par dage.. men det er ikke meget anderledes end min almindelige PMS.

Årh, stort tillykke! Hvor er det dejligt for dig

Jeg har også lige testet med en babyplan-test, og min var bragende negativ

Anmeld Citér

26. august 2021

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Håber snart du får den 

Tak

Anmeld Citér

26. august 2021

Anonym

Anonym skriver:

Som overskriften siger… 

Og havde I symptomer forinden en positiv test? 
Et billede af jeres test ville også være fint

Jeg testede positiv med en tidlig test 3+1 og har siden fået bekræftet resultatet 2 gange med en "alm" test

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.