Hvornår kunne I tidligst teste positivt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.102 visninger
15 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. august 2021

Anonym trådstarter

Som overskriften siger… 

Og havde I symptomer forinden en positiv test? 
Et billede af jeres test ville også være fint

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2021

A234n

Jeg testede positiv to dage før forventet menstruation, så 3+5. Jeg havde murren i maven og kunne mærke det i brysterne. Men de symptomer har jeg også haft nogle af de gange hvor jeg ikke har testet positiv  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

26. august 2021

B&J

En uge før jeg skulle ha haft min mens var jeg ved lægen fordi jeg havde fået svamp han tog en test efter 5 minutter viste den positiv men efter så lang tid troede ingen af os på den fordi den var lille og fin har desværre ikke billede så testede jeg 3 dage før mens der fik jeg denne skønhed 

Anmeld Citér

26. august 2021

Enmere20

3+2 testede jeg positiv med denne fine test

Anmeld Citér

26. august 2021

Anonym

Testede positivt 3+2 om eftermiddagen. Alm. babyplan-test. Testen var fuldstændig blank om morgenen. 
Efter IVF så er helt sikker på dagene. 

Anmeld Citér

26. august 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Testede positivt 3+2 om eftermiddagen. Alm. babyplan-test. Testen var fuldstændig blank om morgenen. 
Efter IVF så er helt sikker på dagene. 

Det er vildt, at et par timer kan gøre den store forskel. Gad virkelig godt se din test fra om morgenen til sammenligning med den fra 3+2, som er den øverste

Anmeld Citér

26. august 2021

Anonym trådstarter

Enmere20 skriver:

3+2 testede jeg positiv med denne fine test

Så flot !

Anmeld Citér

26. august 2021

Anonym trådstarter

B&J skriver:

En uge før jeg skulle ha haft min mens var jeg ved lægen fordi jeg havde fået svamp han tog en test efter 5 minutter viste den positiv men efter så lang tid troede ingen af os på den fordi den var lille og fin har desværre ikke billede så testede jeg 3 dage før mens der fik jeg denne skønhed 

Dejligt med så tydelig en streg… Den streg har jeg ikke fået fornøjelsen af at byde endnu desværre

Anmeld Citér

26. august 2021

Anonym trådstarter

A234n skriver:

Jeg testede positiv to dage før forventet menstruation, så 3+5. Jeg havde murren i maven og kunne mærke det i brysterne. Men de symptomer har jeg også haft nogle af de gange hvor jeg ikke har testet positiv  

Også en fin test Tillykke med det! 

Anmeld Citér

26. august 2021

B&J

Anonym skriver:

Dejligt med så tydelig en streg… Den streg har jeg ikke fået fornøjelsen af at byde endnu desværre

Håber snart du får den 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.