Anonym skriver:
Det lader ikke til, at han er særlig dedikeret…
Gisp! 50.000kr er rigtig mange penge..
Du må gøre op med dig selv, hvordan du vil tackle det fremover? Ønsker du fortsat at leve sammen i en lejlighed, som du betaler for - eller hvor han også bidrager? Og hvis ikke han bidrager, så må du tage skridtet videre og mærke din mavefornemmelse! Det kan hurtigt blive en ond cirkel, som du på sigt får svært ved at komme ud af.. Du skriver allerede, at du føler dig “udnyttet” 
Har I andre problemer udover økonomien?
Helt ærligt, troe jeg vi er på vej væk fra hinanden. lejeboligen er begrænset, og vi skal være ude alligevel til Jan 22, så tror måske vores veje skilles der, Hvillet han helt sikkert vil være enige i.
Ja, vi har efterhånden en del problemer, specielt omkring enighed om fremtiden og kommunikation.
Ja 50.000 er mange penge, men det var også min egen ide at hjælpe ham. Derfor ser jeg også de penge som tabt, og ude er verden.
Men udgifterne og at jeg er blevet nød til at tage omkring 100.000 ud af min surte opsparing, for at vi begge har et sted og bo. Det nager mig! speciel når han faktisk får rundt og snakker om hvor gode penge han tjener i øjeblikket..
Jeg er utrolig dårlig til at se hvis folk udnytter mig, vil mig ondt eller noget, og jeg har haft på fornemmelsen at han udnytter lidt min naivitet, ved at forvirre mig med tal.
Hver eneste gang jeg prøver at bringe på banen, at jeg gerne vil have han skal betale udgifter, nu hvor han tjener langt mere end jeg, kommer han med alle mulig regnestykker, og jeg falder hurtigt af og ved reelt ikke om det er rigtig eller ej Jeg vil jo bare have han påtager sig halvdelen af udgifterne, han vil ho stadig have mange penge til hans livstil.
Vi havde diskutionen igen her til aften, og regnede hurtigt ud at jeg havde taget 3000kr igen ud fra mim opsparing denne mdr, så jeg har altså betalt godt 16000kr til udgifter, dyrene og almindelig dagligdag, skulle der være penge til goder, såsom frisør mm, bliver det også taget ud af opsparingen, hvilket jeg ikke har været i flere år nu.
Han har betalt 9000kr til junkfood, hvor halvdelen er sammen med hans venner og på arbejde. Og så har han handlet 2 gange.
Alligevel fik han smidt regnestykker ud, så det i hans hovede kunne passe med vi begge har betalt det vi skulle, og jeg “tabte” diskutionen.