Vi havde forsøgt i halvandet år ca.
Jeg købte både ægløsningstest og graviditetstest i stor stil. Jeg nød ikke et glas vin, som vi somme tider gjorde i weekenderne, og jeg spekulerede og stressede rigtig meget over at det ikke lykkedes.
Det hjalp bestemt heller ikke, at jeg har blødt RIGTIG meget samtidigt, jeg var heldig, hvis jeg havde 2 hele uger uden plet blødning eller menstruation ( som godt kunne varer i 10-14 dage )
Derfor blev jeg tjekket på sygehuset i december, hvor de ikke fandt noget, men mente vi skulle have hjælp, nu når vi havde forsøgt så længe.
Det var nok til at jeg smed ALT ud ( undtagen 1 test ) og sagde nu gad jeg F…… Ikke mere, nu ville jeg nyde de børn jeg har og min familie. ❤️ Og det snakkede jeg også med min mand om, som godt kunne forstå det og støttede mig rigtig meget i det valg❤️
Så nød et glas vin eller 5 i december 2020 og begyndte virkelig at slappe og og droppe tanken om flere børn.
Den 2 og 3 februar var jeg begyndt at døje med kvalme og træthed, så derfor testede jeg og BOM….den var posetiv jeg var blevet gravid mellem jul og nytår❤️ Og er nu snart 34 uger henne…..så jeg tror bestemt, man kan stresse kroppen så meget, at det ikke lykkes for nogle.
Så få manden til at gemme en enkelt test og smid alt andet væk, slap af og nyd hinanden og gør det du plejer ( selvom det kan være svært )
Håber det snart lykkes for Jer

Anmeld
Citér