Mødre søges til bog om moderskab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2009

SaNiNa

jeg er frisk. nicklas er min første og alle de tanker man rander rund med hele tiden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2009

Berg

Selvfølgelig er jeg med. Er mor til 2 på henholdsvis 5 år og 3,5 måned. Begge født ved lynfødsel, den sidste hjemme på badeværelsesgulvet da vi ikke nåede på sygehuset.

Den ældste har bøvlet med en del (>20) feberkrampeanfald som vi har rendt til udredning med. Ikke påvist epilepsi men har fået epilepsimedicin siden hun var 1,5 år indtil lægerne endelig gik med til at trappe hende ud i januar 2009. Hun har ikke haft anfald siden.

Anmeld

28. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej alle I skønne mødre

Tak for den store opbakning til projektet. Det glæder mig, at så mange har kontaktet mig.

Jeg har noteret jer alle og vender tilbage til hver enkelt af jer senere.

Hvis der stadig er interesserede, kan man stadig nå at være med.

De bedste hilsener

Karoline

Anmeld

28. oktober 2009

stine_olesen

Hej

Jamen jeg vil da gerne komme med et bidrag, Jeg er 26 har en søn på 10 mdr, blev gravid efter 3 uger med hans far vi er stadig sammen og er bonus mor Blev fyret under barsel hvis der er noget der kunne være interresant.

Hilsen Stine

Anmeld

28. oktober 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Hej alle mødre!

Til en bog om moderskab søger jeg mødre i alle afskygninger, der har lyst til at bidrage med personlige erfaringer i forhold til dét at blive mor. Hvad enten du venter dit første barn eller er mor til fem.

Hvis du er interesseret i at deltage, kan du sende mig et brev her på baby.dk eller skrive en kommentar i dette indlæg.

De bedste hilsener,

Karoline, redaktør på baby.dk

Hejsa, jeg vil rigtig gerne være med i bogen..
Jeg hedder Louise og er ung alene mor til Astrid på 7 mdr..
Hilsen Louise

Anmeld

29. oktober 2009

wildcats

jeg giver da gerne mit besyv med hvis nogen kan have gavn af det, er 34 år og enlig mor til Terje født den 28 marts '09  

Anmeld

29. oktober 2009

Pia

Jeg gir da også gerne mit besyv med..

Jeg har jo fået begge mine piger ved ivf og det har jo betyde meget for hele det og blive gravid, parforholdet og frygten for og miste uner vejs..

Samtidig "trådte jeg frem" og indrømmede efter 2½ mdr amning, at det bare ikke er mig og det er da bestem ikke blevet modtaget lige godt alle steder, men hvorfor skal man gøre noget man ikke har det godt med..

Så spørg løs, hvis det har noge interesse.. syntes det lyder som en super spændene bog du skal igang med..

Kh Pia

Anmeld

29. oktober 2009

creative

det lyder spendne. ligt om os jeg er 27 og jeg vender mit første barn til marts, sammen med min kæreste lars på 28, som jeg har været sammen med i 8 år. vi har planer om at føde hjemme og at bruge fødselhypnose som smærte lindring.

vis du vil høre mere om os er du meget velkommen til at skrive til mig

Anmeld

30. oktober 2009

Mira0911

Er der blevet valgt nogen ?

Anmeld

30. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tak for henvendelsen til jer alle. Jeg vender tilbage til jer snarest. Vil gerne have så forskellige vinkler og erfaringer med som muligt.

De bedste hilsner

Karoline

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.