Mødre søges til bog om moderskab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2009

TbCp

Jamen jeg vil da også gerne være med hvis der er noget jeg kan bidrage med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

KarinaIda

vil da gerne deltage.... Jeg fik taget ida ved kejsersnit akut, som endte ret så galt og tærerede meget hårdt på parforholdet pga lang indlæggelse....

Knus karina som er mor til Ida på 14 mdr....

Anmeld

27. oktober 2009

Hjaltesmor

Jeg vil også gerne deltage.

Jeg er 24, har Hjalte på 2 mnd. Bor i København.

Herhjemme er vi lidt anderledes ved, at vi bruger stofbleer, far tager det meste af barslen, og jeg er studerende (statskundskab ved Københavns Universitet) - hvis det stadigt kan kaldes specielt.

Anmeld

27. oktober 2009

LotteGabriella

Hej alle mødre!

Til en bog om moderskab søger jeg mødre i alle afskygninger, der har lyst til at bidrage med personlige erfaringer i forhold til dét at blive mor. Hvad enten du venter dit første barn eller er mor til fem.

Hvis du er interesseret i at deltage, kan du sende mig et brev her på baby.dk eller skrive en kommentar i dette indlæg.

De bedste hilsener,

Karoline, redaktør på baby.dk

Jeg er frisk og åben om alt spørg bare løs, hvis du har lyst

Jeg kommer fra Brøndbyøster på sjælland men flyttede til Mors ved begyndelsen af min barsel, hvilket var en kæmpe stor omvæltning oven i mine graviditetshomoner 

Graviditeten var ikke planlagt og kom efter Brian og jeg havde været kærester i 10 måneder, men vi er af den overbevisning at man ikke kan eller skal planlægge alle ting - så det var en dejlig overraskelse

Jeg er mor til Daniella på snart 1,5 år og gift med Brian

Anmeld

27. oktober 2009

Vidunderligeunger

Også her

jeg er 19 (20 til november)... og venter barn til Maj med min kæreste på 29... det ER planlagt..

Anmeld

27. oktober 2009

mor_sabina